Måske ny kæreste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
4 svar
18 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. marts 2016

Anonym trådstarter

- Hej 

Det er sådan at jeg har fundet en sød fyr jeg skal mødes med osv. Synes han ser lækker ud woow han er bare lige en for mig. Nå. Men er faktisk lidt forelsket I ham. Har set ham qq1 gang..

Og ses igen lige straks.. Men så er der bare det at blir det et forhold så vil det ende med at jeg kun vil se ham hver anden ung pga han arbejder langt væk..  hlhar lidt svært ved det om det fint nok.

Tænker på længere sigt hvis vi fik børn sammen engang hva så. Så vil jeg skulle stå med det meste ? /har børn i forvejen.. 

Andre der vil dele jeres meninger. Eller hva i synes 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2016

Rauw

Woooow ro på  Det ok at være lidt vild med en fyr men at tænke i fremtid og børn allerede? Efter EN date? Du skræmmer ham da væk. Nyd livet. Hvis det ender med at skulle være jer finder i jo nok ud af tingene hen af vejen. 

Anmeld Citér

23. marts 2016

Anonym trådstarter

Han spurgte selv ind til at få børn i fremtiden.

Anmeld Citér

23. marts 2016

Lisbeth1985

Rauw skriver:

Woooow ro på  Det ok at være lidt vild med en fyr men at tænke i fremtid og børn allerede? Efter EN date? Du skræmmer ham da væk. Nyd livet. Hvis det ender med at skulle være jer finder i jo nok ud af tingene hen af vejen. 

Godt råd! Synes TS skal lytte til det:-)

Anmeld Citér

23. marts 2016

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg synes du skal følge dit hjerte. Er du vild med ham, så giv det en chance. Måske finder I en løsning hen ad vejen. 

På min første date med min mand, fortalte jeg, at det var et must for mig at få et barn mere. Jeg tænkte at hvis jeg skræmte ham væk var han nok alligevel ikke den rette for mig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.