andesteg i aften hvad skal i have

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2009

oo

ka-ri-na skriver:

så stopper det!!

jeg kommer.... hvad tid? *g*

du er jo faktisk ikke så langt væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

AnneKH

Åååårh... hvor er I bare ikke særligt rare!!  Nu har jeg drøm om flæskesteg og andesteg i UGEVIS!! Men har slet ikke energi til at lave det selv... og eftersom kæresten ikke er hjemme, så bliver det nok bare noget gryderet i aften! Og hvis der går helt afslapning i den, så kan det ske jeg nøjes med en flad rugbrød med leverpostej!! 

Anmeld

25. september 2009

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

du er jo faktisk ikke så langt væk

nej... ved jeg.... også derfor jeg slynger om mig med trusler... fnis

Anmeld

25. september 2009

oo

ka-ri-na skriver:

nej... ved jeg.... også derfor jeg slynger om mig med trusler... fnis

du skal være velkomment, men vi æder som små svin når vi får flæskesteg = kødsaft dryppende fra hagen, sovs rundt om munden, rødkål mellem tænderne

Anmeld

25. september 2009

christina2412

Mie A skriver:

Kamsteg med kartofler og brun sovs!! MUMS!

nøj det smager ellers også bare godt

christina 33+1

Anmeld

25. september 2009

tumle81

Uhm jeg elsker også bare andesteg, men får det faktisk kun til jul. ØV hvor uretfærdigt!!

Vi lavede selv flæskesteg i sidste uge, så det savner jeg ikke lige nu ;-)

I dag skal vi have hjemmelavede indbagte pizzaer. Ungerne vil ikke have deres indbagt, så de laver selv en "alm" pizza :-) Det er et hit, når de selv må vælge hvad der skal på *s*

Knus Kathrina 35+3

Anmeld

25. september 2009

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

du skal være velkomment, men vi æder som små svin når vi får flæskesteg = kødsaft dryppende fra hagen, sovs rundt om munden, rødkål mellem tænderne

hi hi.... det lyder sgu som mig....  jeg spiser som en skovhugger når jeg får sådan noget mad....

men jeg tror sgu at gemalen føler sig snydt hvis jeg bare smutter og efterlader rester fra igår til ham :0)

men jeg holder dig op på invitationen!

Anmeld

25. september 2009

Lone Jakobsen

ka-ri-na skriver:

farseret blomkål?

damper du det og udhuler og putter fars  i ?

nej jeg ligger blomkålen ned i en rugbrøds form og kommer en god fars nedover...så drysser jeg med lidt rasp og kommer bacon ovenpå,,,, så måske kan man nærmere kalde det et farsbrød med grøntsager

Anmeld

25. september 2009

Lone Jakobsen

tumle81 skriver:

Uhm jeg elsker også bare andesteg, men får det faktisk kun til jul. ØV hvor uretfærdigt!!

Vi lavede selv flæskesteg i sidste uge, så det savner jeg ikke lige nu ;-)

I dag skal vi have hjemmelavede indbagte pizzaer. Ungerne vil ikke have deres indbagt, så de laver selv en "alm" pizza :-) Det er et hit, når de selv må vælge hvad der skal på *s*

Knus Kathrina 35+3

jeps... den med hjemmelavede pizzaer til børnene er også et kæmpe hit her

Anmeld

25. september 2009

Ni-ko-li-ne

nutche skriver:

nej jeg ligger blomkålen ned i en rugbrøds form og kommer en god fars nedover...så drysser jeg med lidt rasp og kommer bacon ovenpå,,,, så måske kan man nærmere kalde det et farsbrød med grøntsager

nåååååårh okay... også lækkert....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.