Anonym skriver:
Ja det kunne være, tror jeg prøver at tage kontakt efter påsken, da der alligevel ikke når at ske noget i morgen.
Noget med at vi var for unge og vi havde jo ikke prøvet så længe og selvom jeg har PCOS og han har nedsat sædkvalitet så kan det jo sagtens ske naturligt alligevel, og så har han skrevet i journalen at jeg som 15 årig var i udredning på psykiatrien og at han efter at have læst journalen fra dengang vurderer mig som værende umoden .... eller noget i den stil i hvert fald noget med at jeg var umoden og havde været i udredning ved psykiatrien (har ingen diagnose)
Øv hvor surt 

Men jeg vil sige, man skal virkelig være stærk for at gennemgå fertilitetsbehandling, så måske er det godt du lige får din uddannelse i hus og så derefter opsøger lægen igen.
Nu ved jeg ikke hvor gamle i er, men kunne forstille mig at i har år at løbe på.
Hvis jeg var dig ville jeg prøve at fjerne fokus lidt fra børn og prøve at "gøre kroppen klar" til en graviditet. Jeg ved at der er noget specielt kost der er godt for PCO. Måske lykkedes det helt af sig selv. Hvem ved 
Anmeld
Citér