Pis pis pis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. marts 2016

Anonym trådstarter

Pis også. 

Er på cyklusdag 43 og stadig ingen spor af menstruation. Har niv og jag og mens-murren, men ellers intet. Mine cyklusser har de sidste 5 måneder været på 32-34 dage. 

Vi har brugt kondom hver eneste gang og min kæreste tjekker dem sågar efter hver gang. 

Min datter er kun 9 måneder og vi er begge studerende (færdige om et år begge to). Så hvis der er gang i noget bliver det et par pseudo-tvillinger. Og jeg kan ikke rigtig se mig ud af den situation, givet vores liv pt med en meget aktiv baby og to studier, der skal passes. Derudover stresser økonomien i det mig også. 

Tog en test for 5 dage siden der var negativ. Det er så voldsomt stressende ikke at vide hvad der sker.

Pis pis pis.  

Skulle vist lige have luft for stressetheden..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2016

Anonym

Pis også. 

Er på cyklusdag 43 og stadig ingen spor af menstruation. Har niv og jag og mens-murren, men ellers intet. Mine cyklusser har de sidste 5 måneder været på 32-34 dage. 

Vi har brugt kondom hver eneste gang og min kæreste tjekker dem sågar efter hver gang. 

Min datter er kun 9 måneder og vi er begge studerende (færdige om et år begge to). Så hvis der er gang i noget bliver det et par pseudo-tvillinger. Og jeg kan ikke rigtig se mig ud af den situation, givet vores liv pt med en meget aktiv baby og to studier, der skal passes. Derudover stresser økonomien i det mig også. 

Tog en test for 5 dage siden der var negativ. Det er så voldsomt stressende ikke at vide hvad der sker.

Pis pis pis.  

Skulle vist lige have luft for stressetheden..

Hvis du er gravid og beholder så køb bogen 2 på stribe jeg har 1 selv bogen 2 blev uplanlagte gravid da vores "store var 5 mdr " hun bliver 15 mdr samme dag jeg føder 

Anmeld Citér

22. marts 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis du er gravid og beholder så køb bogen 2 på stribe jeg har 1 selv bogen 2 blev uplanlagte gravid da vores "store var 5 mdr " hun bliver 15 mdr samme dag jeg føder 

Tak for rådet. Aner ikke hvad vi vælger at gøre hvis det viser sig jeg er gravid. Har fået en prov. abort for tre år siden og det er bestemt ikke noget jeg har lyst til igen.. :-( 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.