Skal jeg kontakte fg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. marts 2016

Anonym trådstarter

Skrev herinde for et par dage siden at jeg mærket markant mindre liv er ved at runde uge 39 jeg kontaktede fg den dag og fik kørt en ctg alt så normalt ud og jordmoder var ikke bekymret. 

Problemet er så bare nu jeg stadig ikke rigtig mærker så meget liv som før, og ves ikke om jeg skal ringe ind igen for ja hvad kan de gøre? De kører vel bare endnu en ctg og siger det ser normalt ud og så kan jeg ligge herhjemme og stadig være bekymret over mærke mindre liv de næste dage  

hvad burde jeg gøre? Vil i reagere hvis i stadig ikke havde mærket så meget liv nogle dage efter ctg så godt ud..?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2016

JVF

Skrev herinde for et par dage siden at jeg mærket markant mindre liv er ved at runde uge 39 jeg kontaktede fg den dag og fik kørt en ctg alt så normalt ud og jordmoder var ikke bekymret. 

Problemet er så bare nu jeg stadig ikke rigtig mærker så meget liv som før, og ves ikke om jeg skal ringe ind igen for ja hvad kan de gøre? De kører vel bare endnu en ctg og siger det ser normalt ud og så kan jeg ligge herhjemme og stadig være bekymret over mærke mindre liv de næste dage  

hvad burde jeg gøre? Vil i reagere hvis i stadig ikke havde mærket så meget liv nogle dage efter ctg så godt ud..?

Ja. Jeg havde reageret :-) 

Var selv til tjek på terminsdag for at få kørt en kurve, da jeg ikke havde mærket hende så meget som før og det viste sig nogle dage senere, til igangsættelse at hun ikke havde det ret godt derinde. 

Så hellere en gang for meget end for lidt ;-)

Anmeld Citér

22. marts 2016

Anonym trådstarter

JVF skriver:

Ja. Jeg havde reageret :-) 

Var selv til tjek på terminsdag for at få kørt en kurve, da jeg ikke havde mærket hende så meget som før og det viste sig nogle dage senere, til igangsættelse at hun ikke havde det ret godt derinde. 

Så hellere en gang for meget end for lidt ;-)

Har bare snart været så meget derinde at jeg føler det er så pinligt efterhånden  

Anmeld Citér

22. marts 2016

sommerfuglen82

Du kan jo altid give dem et kald, hellere en gang for meget end en gang for lidt 
Tror dog itkke der er noget galt, det er jo meget normalt at man ikke mærker så meget liv lige op til fødslen.

Anmeld Citér

22. marts 2016

God-mor

Anonym skriver:

Kontalt dem og sig du er bekymret, du skal ikke føle det er pinligt. Det er godt at lytte til sin krop og er du nervøs så hellere blive tjekket igen så du kan få ro igen. Hellere ting 10 gange for meget end 1 gang for lidt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.