Andre som har haft +2 protein i deres urin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.671 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. marts 2016

CarinaSRP

Hej piger

Har i dag 20+4 fået målt protein i urinen 2+) og den er sendt til dyrkning. Blodtrykket er heldigvis normalt. I min første graviditet fik jeg forhøjet blodtryk, men det blev aldrig til svangerskabsforgiftning, som jeg nu frygter pga protein. Det kan sagtens skyldes udflåd, men synes alligevel 2+ er meget.

Andre som har prøvet dette uden der var noget galt ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
CarinaSRP skriver:

Hej piger

Har i dag 20+4 fået målt protein i urinen 2+) og den er sendt til dyrkning. Blodtrykket er heldigvis normalt. I min første graviditet fik jeg forhøjet blodtryk, men det blev aldrig til svangerskabsforgiftning, som jeg nu frygter pga protein. Det kan sagtens skyldes udflåd, men synes alligevel 2+ er meget.

Andre som har prøvet dette uden der var noget galt ?

Jeg havde +2 protein da jeg var 41+3. Jeg havde gennem længere tid haft let forhøjet blodtryk og tog helt vildt meget på i væske hen mod slutningen. Jeg blev sat i gang og fik at vide at det var begyndende svangerskabsforgiftning, så jeg måtte ikke tage hjem og blev indlagt med det samme. 

Men jeg var som sagt også gået næsten 2 uger over termin, så det var alligevel et spørgsmål om tid før jeg skulle sættes igang.
Så jeg ved ikke noget om det når nu du ikke er længere henne, desværre.

Anmeld Citér

23. marts 2016

Bodi

Jeg har også prøvet det og der var ikke noget galt, muligvis kan der være en begyndende blærebetændelse eller noget sagde min læge - så jeg blev sat til at drikke masser af vand (så kan man selv i nogen tilfælde skylle det ud).

Hvis du ikke har nogen af de andre symptomer, ville jeg være rolig 

Vicky

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.