Ingen menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. marts 2016

Anonym trådstarter

Nogen der kender til problemet, med menstruation der er gået 1,5 uge over tid, menstruations smerter og ingen positiv graviditetstest? Suk. Det er frustrerende... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2016

Linkaa

Anonym skriver:

Nogen der kender til problemet, med menstruation der er gået 1,5 uge over tid, menstruations smerter og ingen positiv graviditetstest? Suk. Det er frustrerende... 

Ja det har jeg prøvet flere gange... Det er nok hovedet der spiller kroppen er puds;-)

Anmeld Citér

27. marts 2016

Miss LT

Er der selv lige nu vanvittig frusterende! Især når det så sjældent sker at man går over tid, og derfor tror nu er det endelig ens tur til at se de magiske to streger, og så er testen bragende negativ 

Anmeld Citér

27. marts 2016

123.

Anonym skriver:

jeg selv gået over tid, dog kun et par dage. og det er pisse irreterne  

Anmeld Citér

27. marts 2016

Anonym trådstarter

Miss LT skriver:

Er der selv lige nu vanvittig frusterende! Især når det så sjældent sker at man går over tid, og derfor tror nu er det endelig ens tur til at se de magiske to streger, og så er testen bragende negativ 

Lige præcis! 

Har enten haft 5 falsk positive ægløsningstest, eller også har jeg haft 7 falsk negative graviditetstest... Det er så frustrerende lige nu... 

Anmeld Citér

27. marts 2016

Anonym trådstarter

Newgirl. skriver:

jeg selv gået over tid, dog kun et par dage. og det er pisse irreterne  

Helt vild irriterende! Jeg kan blive helt trist af det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.