Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogen der kender til problemet, med menstruation der er gået 1,5 uge over tid, menstruations smerter og ingen positiv graviditetstest? Suk. Det er frustrerende...
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Nogen der kender til problemet, med menstruation der er gået 1,5 uge over tid, menstruations smerter og ingen positiv graviditetstest? Suk. Det er frustrerende...
Ja det har jeg prøvet flere gange... Det er nok hovedet der spiller kroppen er puds;-)
Er der selv lige nu vanvittig frusterende! Især når det så sjældent sker at man går over tid, og derfor tror nu er det endelig ens tur til at se de magiske to streger, og så er testen bragende negativ
jeg selv gået over tid, dog kun et par dage. og det er pisse irreterne
Miss LT skriver: Er der selv lige nu vanvittig frusterende! Især når det så sjældent sker at man går over tid, og derfor tror nu er det endelig ens tur til at se de magiske to streger, og så er testen bragende negativ
Lige præcis!
Har enten haft 5 falsk positive ægløsningstest, eller også har jeg haft 7 falsk negative graviditetstest... Det er så frustrerende lige nu...
Newgirl. skriver: jeg selv gået over tid, dog kun et par dage. og det er pisse irreterne
Helt vild irriterende! Jeg kan blive helt trist af det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128