Dårlig.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. marts 2016

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig

Jeg er gravid i uge 35+5. De sidste 2 dage er jeg begyndt at være ubeskrivelig træt hele tiden, og fået min ikke savnet kvalme tilbage. Virkelig mange plukveer som bider, og bare utilpas. Er femte gang jeg er gravid og skal føde, men har aldrig oplevet dette før. Kan det være optakt, eller er det meget normalt.. Andre der har oplevet noget lignende??? Glæder mig til at få min krop for mig selv igen...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2016

Mortil2drenge<3

181084 skriver:

Jeg er gravid i uge 35+5. De sidste 2 dage er jeg begyndt at være ubeskrivelig træt hele tiden, og fået min ikke savnet kvalme tilbage. Virkelig mange plukveer som bider, og bare utilpas. Er femte gang jeg er gravid og skal føde, men har aldrig oplevet dette før. Kan det være optakt, eller er det meget normalt.. Andre der har oplevet noget lignende??? Glæder mig til at få min krop for mig selv igen...

Sådan har jeg også haft det længe synes jeg er 38+5 tror vist det meget normalt i følge min jordmoder at man får sådan gener i slutningen, går selv og håber hver en lille ubehag eller andet er tegn på snarlig fødsel her  er førstegangs fødende så kender ikke så meget til optakten til en fødsel 

Anmeld Citér

21. marts 2016

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig
Molly90 skriver:

Sådan har jeg også haft det længe synes jeg er 38+5 tror vist det meget normalt i følge min jordmoder at man får sådan gener i slutningen, går selv og håber hver en lille ubehag eller andet er tegn på snarlig fødsel her  er førstegangs fødende så kender ikke så meget til optakten til en fødsel 

Synes bare det er rigtig mærkeligt, når jeg nu i de andre graviditeter jeg har haft slet ikke har kunne mærke noget før de rigtige veer meldte sig... Og kvalmen har jeg på INGEN måde savnet ...

Anmeld Citér

21. marts 2016

Super-Mom

181084 skriver:

Følger lige med da jeg har det lidt på samme måde og ligger bare i sengen og er utilpas 

jeg er dog kun 33+1 så håber han blir derinde lidt endnu selvom det virker uoverskueligt hvis det vare sådan her indtil uge 40 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.