Bare ren ynk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. marts 2016

LayLow

åhh altså... Når underlivet prøver at tage livet af en... Jeg venter min mens på torsdag, men siden lørdag har mit underliv virkelig sat sig selv på prøve - som om det skal afprøve hvor meget irritation det kan lave... Det er ikke bare tungt - det er ømt! Som om nogle har spist en 12retters menu og proppet det hele derned... Mine kære skambamser er ømme og mine inderlår formår at skabe de vildeste "spændinger"

Tænker at det blot er min mens... Sys dog den begynder at advare om sin ankomst en kende tidligt! Så er der dælme lang tid til torsdag... Den må selvfølgelig hjertens gerne blive væk! Men med det her cirkus min krop lægger for dagen, så tænker jeg ikke har vi har været heldige i denne omgang 

Min kære mand er ikke den der er mest interesseret i mit ynk, så derfor går det ud over jer herinde 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2016

S.S.Robin

Haha ååh altså. Jeg har en kæreste der heller ikke gider min ynk  

Men hvor er det træls når man står i uvisheden og ikke ved om det er mens eller baby der er på vej 

Jeg er selv gået 34 dage over uden svar på hverken det ene eller der andet... Suk

Anmeld Citér

22. marts 2016

LayLow

Han er ikke så interesseret i "kvindeverdenen", så uanset hvad tænker han bare "okay"

Idag er mine spændinger væk  kun træls inderlår, men med min form kan det være mange ting kunne i princippet bare teste, men nægter at blive skuffet, så venter pænt på en eventuelt over tid, selvom det er svært 

Hvor længe er der til test hos dig?

Anmeld Citér

22. marts 2016

Bølle19

LayLow skriver:

åhh altså... Når underlivet prøver at tage livet af en... Jeg venter min mens på torsdag, men siden lørdag har mit underliv virkelig sat sig selv på prøve - som om det skal afprøve hvor meget irritation det kan lave... Det er ikke bare tungt - det er ømt! Som om nogle har spist en 12retters menu og proppet det hele derned... Mine kære skambamser er ømme og mine inderlår formår at skabe de vildeste "spændinger"

Tænker at det blot er min mens... Sys dog den begynder at advare om sin ankomst en kende tidligt! Så er der dælme lang tid til torsdag... Den må selvfølgelig hjertens gerne blive væk! Men med det her cirkus min krop lægger for dagen, så tænker jeg ikke har vi har været heldige i denne omgang 

Min kære mand er ikke den der er mest interesseret i mit ynk, så derfor går det ud over jer herinde 

Er meget ny her, men over tid ? 36 dag hvornår er der over tid ?

Anmeld Citér

23. marts 2016

LayLow

Bølle19 skriver:

Er meget ny her, men over tid ? 36 dag hvornår er der over tid ?

Min cyklus er 32 dage og jeg venter min mens imorgen... Over tid er hvis cyklussen hedder 33+  Altså at min mens udebliver imorgen  så er jeg over tid og vil teste...

hvis du har en cyklus på 36 dage - fra mensstart til mensstart, så er du over tid hvis menuen udebliver den dag den skulle komme - altså på dag 37  Jeg bruger en app der hedder ladytimer... Fantastisk til at følge billedet af ens cyklus

Anmeld Citér

23. marts 2016

Bølle19

LayLow skriver:

Min cyklus er 32 dage og jeg venter min mens imorgen... Over tid er hvis cyklussen hedder 33+  Altså at min mens udebliver imorgen  så er jeg over tid og vil teste...

hvis du har en cyklus på 36 dage - fra mensstart til mensstart, så er du over tid hvis menuen udebliver den dag den skulle komme - altså på dag 37  Jeg bruger en app der hedder ladytimer... Fantastisk til at følge billedet af ens cyklus

Okay tak for svaret. ☺

Det vil sige jeg er tre dage over tid ... 

35 dage mellem

Jeg havde min men d. 10/02 start

Og skullha'  været start igen d. 20/03 

Men det er jeg ikke ��har kvalme, ømme bryster og ingen lyst til mad, træt og lugter alt også ting som jeg ikke har bemærket før.

Anmeld Citér

24. marts 2016

LayLow

Bølle19 skriver:

Okay tak for svaret. ☺

Det vil sige jeg er tre dage over tid ... 

35 dage mellem

Jeg havde min men d. 10/02 start

Og skullha'  været start igen d. 20/03 

Men det er jeg ikke ��har kvalme, ømme bryster og ingen lyst til mad, træt og lugter alt også ting som jeg ikke har bemærket før.

Hvis din sidste mens startede d. 10.februar og den varer 35 dage normalt... Så skulle du da ha haft den omkring d. 16. marts? Dvs du må være 8 dage over tid?

hvis du ønsker dig det inderligt kan du holde kroppen hen så du ikke får din mens... Men du kan ta teste og se om der skulle være held 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Bølle19

LayLow skriver:

Hvis din sidste mens startede d. 10.februar og den varer 35 dage normalt... Så skulle du da ha haft den omkring d. 16. marts? Dvs du må være 8 dage over tid?

hvis du ønsker dig det inderligt kan du holde kroppen hen så du ikke får din mens... Men du kan ta teste og se om der skulle være held 

Jooo, jeg ønsker det, meeen er også i tvil om jeg nu også kan klare det, har en kæreste som ønsker det mere end mig.  

Under mig bare over, at jeg oplever alle de symptomer så hurtigt. Mit indre ur fortælle mig, at der et eller andet, som ikke er som det plejer og så den kvalme som er jeg hele tiden prøver, at stoppe med stoppe, nået ind i hovedet, for at det bare vil  forsvinder i den 5 min. Også de ømme bryster, som hele tiden er i vejen.

Anmeld Citér

24. marts 2016

Bølle19

LayLow skriver:

Jooo, jeg ønsker det, meeen er også i tvil om jeg nu også kan klare det, har en kæreste som ønsker det mere end mig.  

Under mig bare over, at jeg oplever alle de symptomer så hurtigt. Mit indre ur fortælle mig, at der et eller andet, som ikke er som det plejer og så den kvalme som er jeg hele tiden prøver, at stoppe nået ind i hovedet, for, at det bare vil  forsvinder i den 5 min. Også de ømme bryster, som hele tiden er i vejen.

Anmeld Citér

24. marts 2016

LayLow

Bølle19 skriver:

Under mig bare over, at jeg oplever alle de symptomer så hurtigt. Mit indre ur fortælle mig, at der et eller andet, som ikke er som det plejer og så den kvalme som er jeg hele tiden prøver, at stoppe nået ind i hovedet, for, at det bare vil  forsvinder i den 5 min. Også de ømme bryster, som hele tiden er i vejen.

Jeg synes du skal prøve en test nu du er så langt over  det kan måske give dig en grund eller forståelse

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.