Hjælp - anbefal en god madkasse til skolebarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
4 svar
3 synes godt om
21. marts 2016

LouiseEm

Min søn er så privilegeret at gå i en børnehave med frokostordning, så vi har aldrig rigtig brugt madkasse. 1/5 starter han dog i SFO og så er madpakkefreden ovre. 

Vi skal have en god madkasse til ham, en som både er rummelig nok til at have lidt forskelligt med, men dog ikke rummelig nok til, at rugbrødsmadderne rutcher rundt. Giver det mening? 

Er ikke glad for stanniol, men måske man bare er nødt til at snøre madderne ind i det så de ikke bliver klamme? Arrrrrghh det er en helt ny verden for mig det her  Hjælp

Desuden - hvad giver i med? Min søn siger selv ostehaps, men 2 halve og en ostehaps lyder bare så sørgeligt 

På forhånd tak for hjælpen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2016

Trine89

Jeg bruger ikke stanniol til madpakken. Men pakker gerne noget mellemlagspapir rundt om moderne

Min pige er børnehavebarn lige nu. Men hun får 4 halve skiver rugbrød, en lille gulerod, lidt agurk, lidt peberfrugt og så enten en frugtstang eller ostehaps. Og så har hun til frokost og til eftermiddag hvis hun har en lidt lang dag og er sulten efter eftermiddagsfrugten er pakket væk.  

Vi har lidt forskellige madpakker. Men er mest glad for dem man ofte får i Føtex hvor der en bakke i hvor brødet kan ligge i bunden og grønt i toppe så det er skilt lidt af

Anmeld Citér

21. marts 2016

Bebsen

Ynglingsmadkassen (hos moren her) er denne fra Sistema, hvor der er plads til 4 halve der hvor rummet er delt op, og i den anden plads til grønt, ostehaps osv 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. marts 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår

Vi bruger også helst madkasser fra Sistema Vi har et par forskellige modeller, men den som er vist ovenover er også favoritten herhjemme  

Anmeld Citér

21. marts 2016

bvk

Vi bruger den her

this HTML class. Value is http://www.toysrus.d

Det smarte ved den er at Der er et stort rum, det kan deles i to rum. Rummene kan deles på forskelligvis. Jeg er normalt snerpet i forhold til grønt o.lign i madkassen, men her fungerer det fint med grønt i den ene side og rugbrød med pålæg (adskilt af madpapir) i den anden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.