Sammenbragt familie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Det handler jo ikke om jeg ikke er glad over at han er en glad og nærværende far .. Hvorfor læser folk kun det de VIl og selv bedømmer hvad jeg måske mener ..: 

never minde... 

Jeg havde bare brug for luft og det fik jeg.:: 

Selvom du er utilfreds med svaret, er det nu ikke skrevet spor fordømmende. Det var blot et forsøg på at hjælpe dig med at vende tingene til et perspektiv, hvor du kunne være glad for at have en mand der tog et kærligt ansvar, fremfor jaloux over at undvære ham et par dage

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2016

Sprit25

Anonym skriver:

Han forsøger virkelig ihærdigt at være der lige så meget for dem når vi er sammen alle sammen han hær det godt uden tvivl der ... 

Så vidt jeg forstår på dit svar er han der stadig for dine børn. Også synes jeg faktisk bare du skal æde de dage hvor hans børn er hos jer. Han ser dem sjældent. 

Min mand kysser også vores datter mere end mig men igen har arbejder således at nogle gange kun ser hende 3 timer om dagen. Så fair nok jeg har ham når hun er flyttet hjemmefra

Anmeld Citér

22. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Det handler jo ikke om jeg ikke er glad over at han er en glad og nærværende far .. Hvorfor læser folk kun det de VIl og selv bedømmer hvad jeg måske mener ..: 

never minde... 

Jeg havde bare brug for luft og det fik jeg.:: 

Selvom du er utilfreds med svaret, er det såmænd ikke skrevet spor fordømmende. Det var blot et forsøg på at hjælpe dig med at vende tingene til et perspektiv, hvor du kunne være glad for at have en mand der tog et kærligt ansvar, fremfor jaloux over at undvære ham et par dage

Jeg er sikker på at han knokler for at gøre alle glade, så jeg ville ikke nødvendigvis lægge mere pres på ham eller få han til at føle sig utilstrækkelig...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.