Tupperware ventsmart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. marts 2016

lottemusen

Er der nogen der kan fortælle mig, om der er forskel på tupperwares nye og gamle grøntsagsbøtter, udover designet?

De gamle hedder fridgesmart og de nye hedder ventsmart.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2016

lottemusen

Er der slet ingen der kan hjælpe?

Anmeld Citér

22. marts 2016

An&Jo

Det er ventilationen i låget der er anderledes, samt bunden er ændret også  

Anmeld Citér

22. marts 2016

lottemusen

An&Jo skriver:

Det er ventilationen i låget der er anderledes, samt bunden er ændret også  

Betyder det så, at de nye er bedre?

Anmeld Citér

22. marts 2016

An&Jo

lottemusen skriver:

Betyder det så, at de nye er bedre?

Jeg har aldrig haft med de gamle at gøre, men de nye er udformet på en anden måde og er foreksempel ikke så nemme at bruge istedet for skuffer i køleskabet, så hvis man har været vant til det så er det nok ikke så smart at skifte.. 

Men jeg vil sige at de nye ventsmart var noget af det første Tupperware jeg købte, og jeg var virkelig imponeret over hvor lang tid grønt og frugt kan holde sig frisk i dem! 

Siden har jeg været konsulent også, og dem man møder på demoer er rigtig glad for ventsmart, og da jeg solgte ud af mine ting var det noget af det folk spurgte mest efter om jeg solgte, dem beholdte jeg dog selv.. Så jeg har aldrig hørt dårligt om dem og mine egne oplevelser omkring dem er også rigtig god

Anmeld Citér

22. marts 2016

lottemusen

An&Jo skriver:

Jeg har aldrig haft med de gamle at gøre, men de nye er udformet på en anden måde og er foreksempel ikke så nemme at bruge istedet for skuffer i køleskabet, så hvis man har været vant til det så er det nok ikke så smart at skifte.. 

Men jeg vil sige at de nye ventsmart var noget af det første Tupperware jeg købte, og jeg var virkelig imponeret over hvor lang tid grønt og frugt kan holde sig frisk i dem! 

Siden har jeg været konsulent også, og dem man møder på demoer er rigtig glad for ventsmart, og da jeg solgte ud af mine ting var det noget af det folk spurgte mest efter om jeg solgte, dem beholdte jeg dog selv.. Så jeg har aldrig hørt dårligt om dem og mine egne oplevelser omkring dem er også rigtig god

Ja, det er også lige præcis en længere holdbarhed på frugt og grønt jeg er ude efter  

Men jeg ville bare finde ud af, om de gamle er lige så gode, som de nye. De er nemlig en del billigere (hvis man køber dem på f.eks. dba.)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.