Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lidt af min glæde Selvom min uge startede helt af helvede til med en sms hvori min nu eks kæreste slog op, så er den alligevel sluttet rimelig godt.. Har forkælet mig selv med lidt nye sommerkjoler som kom i lørdags og bare sidder helt perfekt. - Så kan man jo ikke andet end at blive glad! Og oven i hatten så skal jeg have penge tilbage fra vand og varme.. - Ikke mindre end 7.800 kr, så det var jo også en dejlig overraskelse! Havde slet, slet ikke regnet med at få så meget tilbage, men min aconto har åbenbart været sat meget højt i forhold til hvad jeg har brugt
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MummiT skriver: Lidt af min glæde Selvom min uge startede helt af helvede til med en sms hvori min nu eks kæreste slog op, så er den alligevel sluttet rimelig godt.. Har forkælet mig selv med lidt nye sommerkjoler som kom i lørdags og bare sidder helt perfekt. - Så kan man jo ikke andet end at blive glad! Og oven i hatten så skal jeg have penge tilbage fra vand og varme.. - Ikke mindre end 7.800 kr, så det var jo også en dejlig overraskelse! Havde slet, slet ikke regnet med at få så meget tilbage, men min aconto har åbenbart været sat meget højt i forhold til hvad jeg har brugt
Hvor er det dejligt at du kan være så positiv Læste godt med da din kæreste slog op over sms, og jeg havde virkelig ondt af dig - men se nu bare! Du har glæden og kommer fremad Hav en rigtig dejlig uge
...<3... skriver: Hvor er det dejligt at du kan være så positiv Læste godt med da din kæreste slog op over sms, og jeg havde virkelig ondt af dig - men se nu bare! Du har glæden og kommer fremad Hav en rigtig dejlig uge
Tak og i lige måde
- Jeg bestemte mig egentlig bare for at jeg ikke ville spilde mere af min tid på at være ked af det over ham.. Når han åbenbart ikke havde mere respekt for mig, så er han sgu ikke det værd. Så nu glæder jeg mig bare til at det bliver rigtig sommer så jeg kan rende rundt i mine fine kjoler og føle mig top lækker
Og så trøster jeg mig ved at jeg jo trods alt stadig er ung, og har massere af tid til at finde den rette mand
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128