Smerter uge 34

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
8 svar
2 synes godt om
21. marts 2016

Super-Mom

hej 

jeg er 3 gangs fødende ( nr 2 barn udover 1 englebarn født i uge 22 )

jeg har de sidste par dage nu haft en træls og ubehagelig smerter omkring bækkenet/ hofterne og i hele mavepartiet  det spænder og gør ondt når jeg bevæger mig.. Derudover kommer der en gang i mellem nogle grumme jag i underlivet 

i nat vågnede jeg med et sæt pga jeg fik et kæmpe jag helt nederst i underlivet og det gjorde sgu egentligt meget ondt  kunne næsten ikke vralte ud på toilettet bagefter  derudover må jeg tit skifte sove stilling om natten da jeg får ondt ved at ligge på den samme side for længe af gangen ? 

hvad kan det være ? Baby der sætter sig fast allerede eller bækkenløsning? Eller noget andet? 

Har også haft kvalme og utilpashed i er døgn nu  sys ikke jeg kan mindes jeg havde sådanne smerter med min datter 

pyh der er lang ved endnu lige pludselig hvis det fortsætter frem til fødslen  er 33+1 i dag 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2016

Ai sha

Jeg ville nok lige ringe til fødegangen og høre dem ad hvad de syndes

Anmeld Citér

21. marts 2016

Super-Mom

Ai sha skriver:

Jeg ville nok lige ringe til fødegangen og høre dem ad hvad de syndes

Har snakket med fødegangen og det var ikke noget de synes lød alarmerende på nuværende tidspunkt 

så må bare se tiden an... 

Mer der andre der har oplevet noget lignende ? 

Anmeld Citér

21. marts 2016

SofieHadberg

��

Følger lige med her. Da jeg har det på nøjagtig samme måde... 

Anmeld Citér

21. marts 2016

Super-Mom

SofieHadberg skriver:

��

Følger lige med her. Da jeg har det på nøjagtig samme måde... 

Bare i orden 

hvor langt er du henne ? 

Anmeld Citér

21. marts 2016

SofieHadberg

Super-Mom skriver:

Bare i orden 

hvor langt er du henne ? 

33+0

Anmeld Citér

21. marts 2016

serinasmor

Super-Mom skriver:

hej 

jeg er 3 gangs fødende ( nr 2 barn udover 1 englebarn født i uge 22 )

jeg har de sidste par dage nu haft en træls og ubehagelig smerter omkring bækkenet/ hofterne og i hele mavepartiet  det spænder og gør ondt når jeg bevæger mig.. Derudover kommer der en gang i mellem nogle grumme jag i underlivet 

i nat vågnede jeg med et sæt pga jeg fik et kæmpe jag helt nederst i underlivet og det gjorde sgu egentligt meget ondt  kunne næsten ikke vralte ud på toilettet bagefter  derudover må jeg tit skifte sove stilling om natten da jeg får ondt ved at ligge på den samme side for længe af gangen ? 

hvad kan det være ? Baby der sætter sig fast allerede eller bækkenløsning? Eller noget andet? 

Har også haft kvalme og utilpashed i er døgn nu  sys ikke jeg kan mindes jeg havde sådanne smerter med min datter 

pyh der er lang ved endnu lige pludselig hvis det fortsætter frem til fødslen  er 33+1 i dag 

Hmm ... At det spænder når du bevæger dig lyder som plukveer - har det selv hver eneste gang jeg står op i mere end 2 minutter ... Er 30 + og har haft mange plukveer som niver og gør ondt i i hvert fald en måned (men er også deltids sygemeldt pga det ) 

At du får jag i nat - tænker spark eller lignende som ramte rigtigt (eller forkert afhængig af synspunkt) 

Og at du ikke kan ligge i samme stilling i lang tid .. selv er jeg begyndt at sove med en ekstra dyne som kan støtte under maven og mellem knæene/lårene når jeg sover - det har hjulpet meget  

Anmeld Citér

21. marts 2016

Super-Mom

serinasmor skriver:

Hmm ... At det spænder når du bevæger dig lyder som plukveer - har det selv hver eneste gang jeg står op i mere end 2 minutter ... Er 30 + og har haft mange plukveer som niver og gør ondt i i hvert fald en måned (men er også deltids sygemeldt pga det ) 

At du får jag i nat - tænker spark eller lignende som ramte rigtigt (eller forkert afhængig af synspunkt) 

Og at du ikke kan ligge i samme stilling i lang tid .. selv er jeg begyndt at sove med en ekstra dyne som kan støtte under maven og mellem knæene/lårene når jeg sover - det har hjulpet meget  

Mange tak for svaret  du har sikkert ret. Og tror jeg vil prøve at sove med en pude mellem benene i nat så 

Anmeld Citér

21. marts 2016

serinasmor

Super-Mom skriver:

Mange tak for svaret  du har sikkert ret. Og tror jeg vil prøve at sove med en pude mellem benene i nat så 

håber det kan hjælpe  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.