Så tøser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. september 2009

lonemus

...nu er det sgu snart weekend, og jeg vil ønske jer alle en dejlig én af slagsen

Lone - som bliver så glad når solen skinner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

FrkC

Tak og I lige måde

Anmeld

25. september 2009

oo

i lige måde lone-bone!! det er sååååå skønt at starte weekenden med sol og røde blade (også selvom den ender med besøg fra svigerinden )...jeg har dog lige opdaget at jeg fuldkommen glemte en maskinfuld vasketøj i ... maskinen igår eftermiddags, så jeg tror den skal have en tur mere i karussellen før den kan komme ud og hænge i gården jeg kan sige HELT ÆRLIGT, at det var baby.dk's skyld, at jeg glemte jeg havde vasket

Anmeld

25. september 2009

Becks

Tjuhl skriver:

i lige måde lone-bone!! det er sååååå skønt at starte weekenden med sol og røde blade (også selvom den ender med besøg fra svigerinden )...jeg har dog lige opdaget at jeg fuldkommen glemte en maskinfuld vasketøj i ... maskinen igår eftermiddags, så jeg tror den skal have en tur mere i karussellen før den kan komme ud og hænge i gården  jeg kan sige HELT ÆRLIGT, at det var baby.dk's skyld, at jeg glemte jeg havde vasket

HAHA 

Anmeld

25. september 2009

lonemus

Tjuhl skriver:

i lige måde lone-bone!! det er sååååå skønt at starte weekenden med sol og røde blade (også selvom den ender med besøg fra svigerinden )...jeg har dog lige opdaget at jeg fuldkommen glemte en maskinfuld vasketøj i ... maskinen igår eftermiddags, så jeg tror den skal have en tur mere i karussellen før den kan komme ud og hænge i gården jeg kan sige HELT ÆRLIGT, at det var baby.dk's skyld, at jeg glemte jeg havde vasket

Ha.-ha, tror vi er mange der skal tage en hel weekend-fri fra Baby.dk....og lige få pusten igen - når det først begynder at gå ud over vasketøjet, så er det ikke sjov længere.....SMILER....

Anmeld

25. september 2009

Becks

Og god weekend til jer ogsaa

Anmeld

25. september 2009

christina2412

ja rigtig god weekend til jer alle her inde

christina 33+1

Anmeld

25. september 2009

Diana...

God weekend her fra os.

Anmeld

25. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
lonemus skriver:

...nu er det sgu snart weekend, og jeg vil ønske jer alle en dejlig én af slagsen

Lone - som bliver så glad når solen skinner

og i lige måde!!!
Jeg skal ud og gå en laaaaang tur i skoven senere og bare nyde at efterår i Danmark kan være smukt og fantastisk og ikke kun koldt, vådt og blæsende!
For vejret er godt nok fantastisk i dag!

God weekend til alle!

Anmeld

25. september 2009

SaNiNa

Tusind tak og i lige måde...

og osse god weekend til alle jer andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.