Normalt de bevæger sig mindre nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
12 svar
2 synes godt om
20. marts 2016

Anonym trådstarter

Nogen der ved om det er normalt at baby bevæger sig mindre i maven i uge 38+ ? 

Er det ok man bare mærker et par gange om dagen ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2016

gokkelok

Anonym skriver:

Ja det er helt normalt. Baby er ved at være så stor, at der ikke er meget plads tilbage, så den kan ikke besøge sig så meget 

Anmeld Citér

20. marts 2016

Anonym trådstarter

gokkelok skriver:

Ja det er helt normalt. Baby er ved at være så stor, at der ikke er meget plads tilbage, så den kan ikke besøge sig så meget 

Kan bare ikke finde ud af hvornår jeg skal reagere på mindre liv 

Anmeld Citér

20. marts 2016

Carina:-)

Anonym skriver:

Kan bare ikke finde ud af hvornår jeg skal reagere på mindre liv 

Det skal du hvis du er urolig

Min søn var meget aktiv ,men alligevel var jeg bekymret fordi det var alligevel blevet anderledes.

Jeg var sådan lidet hmm for det var d. 23 december og vi fik gæster og .....men ringede alligevel 

Jeg kom til kontrol og fin hjertelyd ctg var dog lidt svævende da der ikke helt var de accelationer der skulle være 

Han sparkede jævnt men lang historie kort så dykkede han ud fra den blå luft og væk var hjertelyden og hyperakut ks i uge 34+2 

Så ja er der noget der siger dig der er noget forandret skal du reagere .

Her var det min moderkage der begyndte at svigte og havde jeg slået det hen var det ikke baby vi fik med hjem men en kiste.

De skønnede at han ville have været væk imellem d 24 -25 dec.

Istedet holdt jeg jul og nytår på sygehuset med verdens bedste julegave.

Så ja selv om du mærker liv kan der godt være prob. hvis du mærker ændringer så ring!

Anmeld Citér

20. marts 2016

Babysoon

Anonym skriver:

Jeg er 37+3 og oplever også en del dage hvor baby er mere stille. Det varierer en del og har gjort det hele tiden. Han har ikke rigtigt et mønster. Plejer din baby at have et bestemt mønster, som nu et ændret?

Anmeld Citér

20. marts 2016

Anonym trådstarter

Babysoon skriver:

Jeg er 37+3 og oplever også en del dage hvor baby er mere stille. Det varierer en del og har gjort det hele tiden. Han har ikke rigtigt et mønster. Plejer din baby at have et bestemt mønster, som nu et ændret?

Han har ikke rigtig noget fast mønster - men der er bare et eller andet anderledes 

Anmeld Citér

20. marts 2016

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Det skal du hvis du er urolig

Min søn var meget aktiv ,men alligevel var jeg bekymret fordi det var alligevel blevet anderledes.

Jeg var sådan lidet hmm for det var d. 23 december og vi fik gæster og .....men ringede alligevel 

Jeg kom til kontrol og fin hjertelyd ctg var dog lidt svævende da der ikke helt var de accelationer der skulle være 

Han sparkede jævnt men lang historie kort så dykkede han ud fra den blå luft og væk var hjertelyden og hyperakut ks i uge 34+2 

Så ja er der noget der siger dig der er noget forandret skal du reagere .

Her var det min moderkage der begyndte at svigte og havde jeg slået det hen var det ikke baby vi fik med hjem men en kiste.

De skønnede at han ville have været væk imellem d 24 -25 dec.

Istedet holdt jeg jul og nytår på sygehuset med verdens bedste julegave.

Så ja selv om du mærker liv kan der godt være prob. hvis du mærker ændringer så ring!

Okay det var noget af en skræmme historie  

men godt du fik din baby ud i god behold 

Anmeld Citér

20. marts 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Der er så lidt plads i maven nu at baby har svært ved at bevæge sig. Hvis bare du mærker liv mindst 2-3 gange om dagen burde du være home safe. Også er det "glidende" bevægelser og ikke direkte spark. 

Men er du i tvivl eller bekymret så ring til Fg og bed om tjek. 

Anmeld Citér

20. marts 2016

Babysoon

Anonym skriver:

Han har ikke rigtig noget fast mønster - men der er bare et eller andet anderledes 

Kan du ikke kontakte fødegangen og komme ind til et tjek? Eller i det mindste høre hvad de tænker om det?

Anmeld Citér

20. marts 2016

Carina:-)

Anonym skriver:

Så ville jeg ringe. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.