Når man skal teste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. marts 2016

Anonym trådstarter

Skulle have haft mens i torsdags. Testede fredag aften og den var negativ. Men er stadig ikke kommet. 

Har slet ikke haft nogen tegn på mens denne gang, altså murren i mave/lænd. 

Så mit spørgsmål er nok og den kan have været negativ fordi jeg testede om aftenen og på tynd urin?. (Tisser normalt rigtig meget og ofte fordi min blære har lav kapacitet) 

det kan I selvfølgelig ikke give mig svar på men har lidt mistet modet til en ny test. Nogen af jer der har testet negativ aften men positiv morgen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2016

babyprojekt

Ja det har jeg. Jeg testede positiv om morgen og om eftermiddagen. Men efter kl 18 så testede jeg negativ. Så da jeg havde fortalt manden det og han ville have jeg skulle tage en ny test om aften var den negativ.

Anmeld Citér

20. marts 2016

Anonym trådstarter

babyprojekt skriver:

Ja det har jeg. Jeg testede positiv om morgen og om eftermiddagen. Men efter kl 18 så testede jeg negativ. Så da jeg havde fortalt manden det og han ville have jeg skulle tage en ny test om aften var den negativ.

Okay det var også ca der jeg testede. Så er der håb endnu. 

Jeg krydser finger så. Synes i hver fald det er underligt der sletttt ikke er tegn på mens. Det havde jeg sidst selvom jeg der også gik over tid

Anmeld Citér

20. marts 2016

babyprojekt

De bedste test er, test strimler fra billigtest.dk

Dem i forretningerne kunne jeg ikke teste på. Men dem fra billigtest, kunne jeg 3 dage før forvente mens

Anmeld Citér

20. marts 2016

Anonym trådstarter

babyprojekt skriver:

De bedste test er, test strimler fra billigtest.dk

Dem i forretningerne kunne jeg ikke teste på. Men dem fra billigtest, kunne jeg 3 dage før forvente mens

Købte på apoteket. 2 for 129kr tror jeg. 

Kan ikke huske hvad jeg brugte med min datter for 7 år siden men det testede jeg kun om morgenen én gang. 

Prøver igen tirsdag morgen, så er jeg gået 4/5 dage over så burde den i hver fald være positiv hvis der er en baby

Anmeld Citér

20. marts 2016

babyprojekt

Ja gør det. Er spændt på hvordan høre svaret 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.