1 crinone tilovers? Anyone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
7 svar
1 synes godt om
20. marts 2016

Anonym trådstarter

Pga graviditet skal jeg tirsdag stoppe med crinone. Men jeg har kun til og med tirsdag. Og istedet for at skulle købe en hel kasse, var der måske en venlig sjæl herinde, der havde en tilovers?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2016

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Pga graviditet skal jeg tirsdag stoppe med crinone. Men jeg har kun til og med tirsdag. Og istedet for at skulle købe en hel kasse, var der måske en venlig sjæl herinde, der havde en tilovers?

Det er ikke lovligt at lave aftaler om deling af medicin herinde...

Anmeld Citér

20. marts 2016

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Nåh for helvede. Sorry, det anede jeg ikke. Det virkede bare 'smartest' istedet for at lade en masse medicin gå til spilde ...

Anmeld Citér

20. marts 2016

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Nu har jeg dog lige læst retningslinjerne og kunne intet finde - har du et link?

Anmeld Citér

20. marts 2016

Zelinasmor

Anonym skriver:

Nu har jeg dog lige læst retningslinjerne og kunne intet finde - har du et link?

Men det er jo ulovligt i det hele taget at tage imod andres medicin som ikke er udskrevet til dig.

Anmeld Citér

20. marts 2016

Anonym trådstarter

Zelinasmor skriver:

Men det er jo ulovligt i det hele taget at tage imod andres medicin som ikke er udskrevet til dig.

Jo jo, men nu er der ikke sp forfærdelig mange udgaver af crinone. Så jeg spørger jo ikke efter noget helt 4. 

Synes bare det er ærgerligt at så meget medicin går til spilde fordi jeg kun skal bruge 1 stav. 

Anmeld Citér

20. marts 2016

Anonym trådstarter

Zelinasmor skriver:

Desuden - hvor står det, at det er ulovligt ? (Bødestraf, fængselsstraf etc) Det kaldes uhensigtsmæssigt, men kan ikke finde, at det kaldes ulovligt? 

Anmeld Citér

20. marts 2016

Anonym trådstarter

Men det var nu bare en forespørgsel. Så må jeg spilde en masse medicin i stedet ... Øv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.