jeg er ikke gravid - vel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. marts 2016

Anonym trådstarter

Som overskriften lyder så er jeg ikke gravid - har taget en test og den siger negativ. 

Er ikke på p piller eller noget andet beskyttelse når min kæreste og jeg har sex. Vi vil da gerne have nr.2 da vores søn er 4 år nu☺

Men jeg er aldrig typen der har kvalme med mindre jeg har Roskilde syge hæhæ! 

Og de sidste 3-4-5 dage har jeg haft kvalme - ikke hele dagen men hvert fald en gang på dagen.. 

Jeg blevet tykkere, det er vi enige om.. selv andre siger jeg har taget på.. da jeg ellers er en slank pige ��

Men er jeg gravid? Skal jeg ringe til lægen på mandag så jeg kan få tjekket det alvorligt? 

Det jeg er interesseret i er at finde ud af det fordi jeg fødte 3 måneder for tidligt sidst og vil gerne høre hvad jeg kan gøre for ikke at føde for tidligt igen hvis i forstår...har læst om at få syet livmoderhalskræft sammen eller noget i den stil og det er jeg naturligvis interesseret i at høre mere om så tidligt som muligt.. 

Hvad synes i?  Skal jeg vente eller ringe til lægen mandag???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2016

Berta

Hvis du har taget en negativ test er du næppe gravid. Hvornår havde du sidst menstruation? Og er den regelmæssig?

Hvis du er gået over tid må du have tålmodighed og teste igen om nogle dage eller en uge. 

Lægen kan næppe gøre meget mere en tage en test magen til den du kan tage hjemme. 

/Berta

Anmeld Citér

19. marts 2016

Anonym trådstarter

Berta skriver:

Hvis du har taget en negativ test er du næppe gravid. Hvornår havde du sidst menstruation? Og er den regelmæssig?

Hvis du er gået over tid må du have tålmodighed og teste igen om nogle dage eller en uge. 

Lægen kan næppe gøre meget mere en tage en test magen til den du kan tage hjemme. 

/Berta

Okay tak for svare.. jeg vil vente og se tiden an så☺

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.