sig at i også kan se den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
15 svar
2 synes godt om
19. marts 2016

123.

tog denne test i morges.. og den usynlig streg som jeg kan se, kom inden for de 5 minutter. 

er 3+2/3 i dag.. men er den der? eller det bare min hjerne der vil have den skal være der? .. kig ved pilen og ikke der hvor jeg kommet til at trykke min negl ned.  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2016

i drømmen kommende mor

Jeg kan altså desværre ikke se den..

Anmeld Citér

19. marts 2016

123.

i drømmen kommende mor skriver:

Jeg kan altså desværre ikke se den..

så er det nok bare mig der har set mig blind på den

Anmeld Citér

19. marts 2016

ninibadini

Prøv at lægge billedet ind i farve. Det er meget svært at se i de toner der. Umiddelbart kan jeg godt fornemme noget ved pilen, men det er meget svært at se

Anmeld Citér

19. marts 2016

123.

ninibadini skriver:

Prøv at lægge billedet ind i farve. Det er meget svært at se i de toner der. Umiddelbart kan jeg godt fornemme noget ved pilen, men det er meget svært at se

kan jeg desværre ik, kom til at tage den i sort/hvid i morges. og hvis jeg tager et nyt, er det jo over de 5 minutter nu :/

Anmeld Citér

19. marts 2016

Sedigfor

Hvad med at tage en ny?

Anmeld Citér

19. marts 2016

123.

Sedigfor skriver:

Hvad med at tage en ny?

det gør jeg først onsdag-torsdag hvor jeg har testdag

har taget 3 og alle får den der streg inden for 5 min, min mobil kan bare ikke helt opfange den.  

Anmeld Citér

19. marts 2016

VN

Jeg kan godt fornemme stregen  den er meget svag, men jeg kan altså godt se et eller andet. Når alle 3 tests har den, så ville jeg være godt håbefuld 

Anmeld Citér

19. marts 2016

123.

VN skriver:

Jeg kan godt fornemme stregen  den er meget svag, men jeg kan altså godt se et eller andet. Når alle 3 tests har den, så ville jeg være godt håbefuld 

tør ikke håbe noget før jeg står med en der så tydligt som kontrolstregen men tester igen onsdag-torsdag og så håber jeg den er blevet bare lidt tydligere. er jo kun 3+2/3 i dag  

Anmeld Citér

19. marts 2016

Diosa85

Kan desværre ikke se noget 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.