Anonym skriver:
Vi venter på min blødning så vi kan opstarte ivf. Jeg havde så håbet på den i torsdags.. Igår kom den heller ikke, jeg tog selvfølgelig en test torsdag for at udelukke en graviditet. Den var negativ. Idag ville jeg så tage en test igen da jeg synes mine bryster/brystvorter er blevet lidt ømme (det plejer de allerede at gøre efter æl men ikke den her gang åbenbart) da jeg sætter mig ser jeg så en plet i mit trusseindlæg så får ikke taget en test alligevel da jeg tænker at det er mens der er på vej..
Men nu sidder jeg jo så og tænker så det knager.. Ømme bryster? Ingen mens kramper? Jeg skulle vist have taget den test alligevel! Jeg kan. El ikke være så heldig at være gravid igen lige inden ivf start?
Sidste år i april skulle vi starte i iui og der viste det sig at jeg var gravid! Mistede desværre men stadig! Det er skræmmende at tænke på.... Jeg prøver en test imorgen hvis ikke mens dukker op 
tak fordi i ville læse med i mine rodede tanker
Melder mig i klubben hvis jeg må?
vi fik i tirsdags dumt svar på sædprøve... Stemningen har været trykket siden, han vil ikke tale om det... Frygter drømmen er slut..
jeg har altid 25-26 dages cyklus - en enkelt gang 27...
nu er jeg på dag 28 - nothing, ingen menssmerter, intet....
men jeg tør heller ikke teste 
Anmeld
Citér