Jeg forstår ikke min krop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.289 visninger
10 svar
1 synes godt om
19. marts 2016

Anonym trådstarter

Vi venter på min blødning så vi kan opstarte ivf. Jeg havde så håbet på den i torsdags.. Igår kom den heller ikke, jeg tog selvfølgelig en test torsdag for at udelukke en graviditet. Den var negativ. Idag ville jeg så tage en test igen da jeg synes mine bryster/brystvorter er blevet lidt ømme (det plejer de allerede at gøre efter æl men ikke den her gang åbenbart) da jeg sætter mig ser jeg så en plet i mit trusseindlæg så får ikke taget en test alligevel da jeg tænker at det er mens der er på vej.. 

Men nu sidder jeg jo så og tænker så det knager.. Ømme bryster? Ingen mens kramper? Jeg skulle vist have taget den test alligevel! Jeg kan. El ikke være så heldig at være gravid igen lige inden ivf start? 

Sidste år i april skulle vi starte i iui og der viste det sig at jeg var gravid! Mistede desværre men stadig! Det er skræmmende at tænke på.... Jeg prøver en test imorgen hvis ikke mens dukker op  tak fordi i ville læse med i mine rodede tanker

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2016

fo82

Anonym skriver:

Vi venter på min blødning så vi kan opstarte ivf. Jeg havde så håbet på den i torsdags.. Igår kom den heller ikke, jeg tog selvfølgelig en test torsdag for at udelukke en graviditet. Den var negativ. Idag ville jeg så tage en test igen da jeg synes mine bryster/brystvorter er blevet lidt ømme (det plejer de allerede at gøre efter æl men ikke den her gang åbenbart) da jeg sætter mig ser jeg så en plet i mit trusseindlæg så får ikke taget en test alligevel da jeg tænker at det er mens der er på vej.. 

Men nu sidder jeg jo så og tænker så det knager.. Ømme bryster? Ingen mens kramper? Jeg skulle vist have taget den test alligevel! Jeg kan. El ikke være så heldig at være gravid igen lige inden ivf start? 

Sidste år i april skulle vi starte i iui og der viste det sig at jeg var gravid! Mistede desværre men stadig! Det er skræmmende at tænke på.... Jeg prøver en test imorgen hvis ikke mens dukker op  tak fordi i ville læse med i mine rodede tanker

Melder mig i klubben hvis jeg må?

vi fik i tirsdags dumt svar på sædprøve... Stemningen har været trykket siden, han vil ikke tale om det... Frygter drømmen er slut..

jeg har altid 25-26 dages cyklus - en enkelt gang 27...

nu er jeg på dag 28 - nothing, ingen menssmerter, intet....

men jeg tør heller ikke teste 

Anmeld Citér

19. marts 2016

Anonym trådstarter

fo82 skriver:

Melder mig i klubben hvis jeg må?

vi fik i tirsdags dumt svar på sædprøve... Stemningen har været trykket siden, han vil ikke tale om det... Frygter drømmen er slut..

jeg har altid 25-26 dages cyklus - en enkelt gang 27...

nu er jeg på dag 28 - nothing, ingen menssmerter, intet....

men jeg tør heller ikke teste 

En cyklus kan jo ændre sig. Der er rigtig mange faktorer der spiller ind. Heg tror bare min er et par dage forsinket, hvilket din også kan være evt. Men prøv en test

Anmeld Citér

19. marts 2016

fo82

Anonym skriver:

En cyklus kan jo ændre sig. Der er rigtig mange faktorer der spiller ind. Heg tror bare min er et par dage forsinket, hvilket din også kan være evt. Men prøv en test

Bare pudsigt hvis den gør det nu?

jeg har besluttet at hvis der ikke er sket noget i løbet af i morgen bliver der købt en test - så må vi se om jeg tør prøve mandag morgen ��

Anmeld Citér

19. marts 2016

Anonym trådstarter

fo82 skriver:

Bare pudsigt hvis den gør det nu?

jeg har besluttet at hvis der ikke er sket noget i løbet af i morgen bliver der købt en test - så må vi se om jeg tør prøve mandag morgen ��

Min har også været stabil længe men det er den altså ikke den her gang  

Anmeld Citér

20. marts 2016

fo82

Anonym skriver:

Min har også været stabil længe men det er den altså ikke den her gang  

Og så skriver jeg mig ind i den klub  lårte krop - sidder også bare med den følelse at der røg sidste chance, for frygten for at kærestens reaktion ender med at han ikke vil videre... 

Anmeld Citér

20. marts 2016

fo82

Anonym skriver:

Har du så testet? 

Anmeld Citér

20. marts 2016

Anonym trådstarter

fo82 skriver:

Har du så testet? 

Ja negativ imorges ��

Anmeld Citér

20. marts 2016

fo82

Anonym skriver:

Ja negativ imorges ��

Øv :-(

Anmeld Citér

20. marts 2016

Anonym trådstarter

fo82 skriver:

Øv :-(

Ja ved skisme ikke hvad der foregår. Kunne tyde på at æl har lagt senere så, men for lidt over 2 uger siden blev jeg scannet og da sagt han at æl var lige på trapperne 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.