Ang told ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
7 svar
3 synes godt om
19. marts 2016

Stine1989

Hej :-) 

jeg er inde på en engelsk hjemmeside, for legetøj. ( Thomas tog ) 

og ville høre om det ikke er rigtig at hvis man bestiller fra England, så kommer der ikke told på, eller er jeg helt forkert på den ������ 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2016

Liv_86

Mener heller ikke der kommer told på. Det er jo et EU land. 

Jeg bestiller til hårprodukter fra England og har aldrig oplevet der kom told på

Anmeld Citér

19. marts 2016

Liv_86

Fandt dette. 

Men varen skal være afsendt fra et EU land

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. marts 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Stine1989 skriver:

og ville høre om det ikke er rigtig at hvis man bestiller fra England, så kommer der ikke told på, eller er jeg helt forkert på den ������ 

Du skal bare lige være opmærksom på, at selvom det er en engelsk hjemmeside, er det ikke sikkert af varen bliver afsendt derfra. I mange tilfælde bliver varen sendt fra kina, også kan der komme told på

Anmeld Citér

19. marts 2016

Carina:-)

Handler meget fra England og det eneste du skal være sikker på er at varen befinder sig i England og bliver sendt derfra. 

Så er der ingen told 

Anmeld Citér

19. marts 2016

Newsence

Hck skriver:

Du skal bare lige være opmærksom på, at selvom det er en engelsk hjemmeside, er det ikke sikkert af varen bliver afsendt derfra. I mange tilfælde bliver varen sendt fra kina, også kan der komme told på

Præcis og det er ikke altid det står på hjemmesiden før du HAR bestilt og betalt.. Oplevede jeg selv.. Købte noget mega lækkert børne tøj for 500kr og endte med en toldafgift på 285 kr.. Altså kostede mit tøj pludseligt næsten 800kr.. Så pas på og tjek hjemmesiden. Har de Facebook så tjek folks kommentare eller Google og se om nogen har brokket sig over siden før.. Gør lidt forarbejde så kan du måske se om det er en siden du kan bruge..

ellers mener jeg der er en bagatel grænse for hvornår du skal betale told. Men den er ret lav.. 

Anmeld Citér

19. marts 2016

Tiggi

Newsence skriver:

Præcis og det er ikke altid det står på hjemmesiden før du HAR bestilt og betalt.. Oplevede jeg selv.. Købte noget mega lækkert børne tøj for 500kr og endte med en toldafgift på 285 kr.. Altså kostede mit tøj pludseligt næsten 800kr.. Så pas på og tjek hjemmesiden. Har de Facebook så tjek folks kommentare eller Google og se om nogen har brokket sig over siden før.. Gør lidt forarbejde så kan du måske se om det er en siden du kan bruge..

ellers mener jeg der er en bagatel grænse for hvornår du skal betale told. Men den er ret lav.. 

Grænsen er 90 kr + porto

Anmeld Citér

19. marts 2016

Benjamins'mor

Stine1989 skriver:

Der er ikke told på når det er fra et EU land.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.