Ondt i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
2 svar
1 synes godt om
18. marts 2016

ChriztinaT

Hej alle sammen.. 

Jeg fandt ud af her den 17/03-16 at jeg er gravid (måske uge 4) jeg har oplevet nogen smerter i mit underliv/hele maven jeg har været gravid før men jeg tabte barnet jeg vil gerne hør og vide om nogen har oplevet disse smerter 

nogengange sidder de ved æggestokkerne andre gange ved selvs maven og ved livmoderen 

hvad kan jeg gør for at ikk have ondt det gør ikk voldsomt ondt det er bare lidt ubehaligt og jeg er lidt bekymret om jeg er ved at gå i en abort igen hvilket jeg gerne ville undgå jeg har dog ikk været til lægen endnu (det skal jeg den 29/03-16) jeg ved næsten intet om graviditeter og denne smerte men er det helt normalt og er der ingen grund til at gå i panik/bekymret 

vh 

chriztina 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Små niv og "rumsteren" i underlivet kan være ganske normalt i en tidlig graviditet. Det samme kan menstruationslignende smerter - men det skal ikke gøre vanvittigt ondt.

Ingen kan desværre fortælle dig udfra ovenstående, om du er ved at abortere - det kan desværre kun tiden vise.

En tidlig abort kan ikke forhindres. Den sker ikke grundet noget du gør eller ikke gør, men sker fordi fosteret ikke er levedygtigt. Rigtig meget held og lykke.

Anmeld Citér

24. marts 2016

ChriztinaT

Hej jeg skrev et opslag på en mødre gruppe på Facebook og jeg fik rigtig mange svar og jeg fik afvide at det bare vær Ligamentsmerter og at jeg ikk var ved at tabe barnet men fordi mit underliv udvirkler sig på grund af min Gravidtet så jeg kan vær ganske rolig igen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.