Positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. marts 2016

komodo

positiv eller ikke helt endnu? Har ikke haft ondt endnu 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2016

Kærlighediminmave

komodo skriver:

positiv eller ikke helt endnu? Har ikke haft ondt endnu 

Jeg vil sige den er positiv. Men mener også at æl kommer EFTER den positive test. Ligesom MSN først har æl 36 timer efter at man har taget en æl sprøjte (ovitrelle) så hop på manden de næste par dage

Anmeld Citér

18. marts 2016

komodo

Jeg vil sige den er positiv. Men mener også at æl kommer EFTER den positive test. Ligesom MSN først har æl 36 timer efter at man har taget en æl sprøjte (ovitrelle) så hop på manden de næste par dage

ja det er jeg helt med på , var bare fordi at sidste gang tog jeg kun en fordi jeg havde ondt og den var også pænt positiv, det er da halv langtid den er positiv er det ikke?? 

Skulle give dig  fra manden, var mest det med at han skulle hoppes på han fangede 

Anmeld Citér

18. marts 2016

123.

nullermand15 skriver:

alt er 24 timer til 36 ��

Anmeld Citér

18. marts 2016

Kærlighediminmave

komodo skriver:

ja det er jeg helt med på , var bare fordi at sidste gang tog jeg kun en fordi jeg havde ondt og den var også pænt positiv, det er da halv langtid den er positiv er det ikke?? 

Skulle give dig  fra manden, var mest det med at han skulle hoppes på han fangede 

Mine tester plejer kun at være positiv meget kort tid, de begynder hurtigt at blive svagere, kan så forstå det er meget forskelligt  

haha!!  God fornøjelse 

Anmeld Citér

18. marts 2016

Kærlighediminmave

Newgirl. skriver:

alt er 24 timer til 36 ��

Ja nu siger jeg 36 timer for det er den tid der går fra ovitrelle til at jeg bliver insemineret eller får lagt æg op 

Anmeld Citér

19. marts 2016

123.

nullermand15 skriver:

Ja nu siger jeg 36 timer for det er den tid der går fra ovitrelle til at jeg bliver insemineret eller får lagt æg op 

nå ja okay jeg får altid min ægløsning samme aften (hvis jeg har taget den om morgen)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.