Leverbetinget kløe blodprøvesvar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. marts 2016

Anonym trådstarter

Hej Jeg fik onsdag taget blodprøver pga mistanke om leverbetinget kløe. Jeg tænker på hvornår man får svar? Jeg var heller ikke fastende hvilket jeg kan læse mig frem til man helst bør være. Nogle der har erfaring med det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Hej Jeg fik onsdag taget blodprøver pga mistanke om leverbetinget kløe. Jeg tænker på hvornår man får svar? Jeg var heller ikke fastende hvilket jeg kan læse mig frem til man helst bør være. Nogle der har erfaring med det?

Der gik en lille uges tid før jeg fik svar. Jeg havde det, dog ikke alvorligt, men jeg skulle efterfølgende ind og have taget blodprøver 2 gange om ugen. 

Anmeld Citér

18. marts 2016

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Der gik en lille uges tid før jeg fik svar. Jeg havde det, dog ikke alvorligt, men jeg skulle efterfølgende ind og have taget blodprøver 2 gange om ugen. 

Var du fastende da prøverne blev taget?

Anmeld Citér

18. marts 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Var du fastende da prøverne blev taget?

Ja, det fik jeg afvide jeg skulle. 

Var fastende hver gang. Det er pænt hårdt, du skal være fastende fra kl. 00 dagen før.

Anmeld Citér

18. marts 2016

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Ja, det fik jeg afvide jeg skulle. 

Var fastende hver gang. Det er pænt hårdt, du skal være fastende fra kl. 00 dagen før.

Det undrer mig også jeg ikke blev bedt om at faste. Jeg havde spist en del da prøven blev taget kl. 15.00. Håber resultatet bliver korrekt!

Anmeld Citér

18. marts 2016

Monche

Jeg havde svaret på prøverne dagen efter. Men jeg fik kløe da jeg var i uge 37, fik taget blodprøver i 37+3 og selve tallet ikke var ret højt blev jeg anbefalet og sat i gang i 38+0

Anmeld Citér

18. marts 2016

Monche

Jeg var også fastende og blev også spurgt inden jeg skulle stikkes

Anmeld Citér

18. marts 2016

Anonym trådstarter

Monche skriver:

Jeg havde svaret på prøverne dagen efter. Men jeg fik kløe da jeg var i uge 37, fik taget blodprøver i 37+3 og selve tallet ikke var ret højt blev jeg anbefalet og sat i gang i 38+0

Må jeg spørge om hvor meget du kløede? Jeg klør under fødderne men ikke sådan voldsomt 

Anmeld Citér

18. marts 2016

Benjamins'mor

Ved mig startede det allerede i slutningen af 2. trimester, omkring uge 28. Det startede med at det kløede i hoved og på arme, de troede først det var noget hormon halløj og fik noget creme, men så gik det videre til mave, ben, fødder, hænder osv. Fik taget blodprøve omkring uge 33/34 og fik så blodprøver 2 gange om ugen efterfølgende.

Anmeld Citér

18. marts 2016

Carina:-)

Her gik der 2 timer så var der svar

Og jeg var ikke fastende men havde så voldsom kløe at de ikke var i tvivl - men det skulle self bekræftes inden jeg startede på ursofalk.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.