Ikke en særlig spændende 2-års fødselsdag, desværre! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. september 2009

JustAnotherName

Som overskriften siger, så blev det desværre ikke liiiige sådan en fødselsdag, som jeg havde håbet på for Bianca, og bestemt ikke sådan jeg havde forventet at den ville udarte sig.....

Dagen startede sådan set godt nok. Det var en glad pige der kaldte i morges, og hun kom ind i vores seng og fik den første gave. Rigtig hyggeligt 

Vi spiste rundstykker og morgen-basser (nam nam) og så tegnefilm.
....men det forstyrrede lidt hyggen, at der er gang i en masse vej-arbejde lige udenfor vores hus, hvor de er ved at lave kloark, og derfor graver store dybe huller i vejen. Og så hamrede det på døren, og der kom en masse mænd og afbrød strømmen, da de skulle lave noget nyt i vores gamle relæ.....

Alt dette arbejde larmede meget!
Og det gjorde det umuligt  at få ro til at sove middagslur, så jeg bestemte mig for at ringe til pigerne oldeforældre, for at høre om de ville give en kop kaffe. Så kunne pigerne sove til middag hos dem imens, inden vi skulle hjem til deres mormor. Olderne blev utrolig glade for at vi ville kigge forbi.

Vi pakkede vores sager og tog afsted  

Efter godt en halv time på motorvejen, kun cirka 10 minutter før vi er fremme, holder bilen bare lige pludselig op med at køre  
Vi havde bilen på værksted for blot en uge siden, hvor vi fik skiftet benzintanken. Både Kenneth og jeg troede, at det måske var benzinmåleren der var lidt utilregnelig, og vi var gået tør for benzin.
Heldigvis er vi da medlem af "Falck", så dem ringede vi efter.
De kører en service der hedder, at der maks går en time før de er fremme....
.....så da vi havde ventet i HALVANDEN TIME kom der en mand og kiggede på vores bil. Og desværre var det ikke så simpel og billig en løsning som benzinmangel. Og vores bil skulle køres på værksted.
Falckmanden der kom ud til os, kom i en lille Falck-bil, så han måtte have fat i en kollega, som i stedet kunne komme efter os og vores bil. Så der gik yderligere en halv time, før vi blev hentet 

Vi tog hjemmefra klokken 13 og var hjemme igen klokken 18............
Bianca fik ingen middagslur, var skrupsulten og vi havde tilbragt hele hendes fødselsdag i vores bil, holdende i nødssporet på motorvejen, hvor vi sad og sang fødselsdagssange, mens vi bare ventede, ventede og ventede, og de forbikørende biler med deres høje fart, ruskede i vores døde bil .....weeehuuu!! 

En noget anderledes kedelig drejning på dagen, må man sige.
Og vi måtte selvfølgelig ringe til oldeforældrene og sige at vi desværre ikke kom alligevel.
Pigernes mormor tog dog køreturen hjem til os. Så vi nåede da lige at se hende idag alligevel, trods alt.

Vi kørte til vores pizzamand og hentede aftensmaden 
Det er lige noget der passer Bianca. Hun ELSKER pizza!

Jeg tror såmænd at hun har haft en udemærket dag. Hun er jo endnu så lille at begrebet fødselsdag ikke siger hende til eller fra. Hun har råbt HURRA og sunget og fået gaver. Og haft MASSER af tid med far og mor ....må man sige!

Så det har da været en udemærket dag....jooh. Men ikke helt så vellykket som jeg havde kunne ønske det. Der ER dælme mange sjovere måder at bruge sin tid på, end at sidde stille i sin bil i over 2 timer og bare vente.
Det er ikke ret sjovt med to små børn i bilen. Men de var heldigvis søde og nemme, og klarede det rigtig fint - mine dejlige piger!

Men ja, sådan fejrede vi så altså Bianca's 2-års dag 

Hun skal holde fødselsdag på søndag, samtidig med Celina's barnedåb.
Der kommer 36 gæster, og hun får helt sikkert en maaaasse gaver   
....Så selvom selve dagen idag ikke blev det helt så vellykket, så skal hun nok blive fejret med manér, og bliver ikke snydt for gæster, gaver og kage, og alt hvad der ellers hører til 
 ....Så håber jeg bare at DEN DAG bliver mere vellykket, end dagen idag    

1000 TAK FOR ALLE DE SØDE HILSNER OG TANKER PÅ HENDES FØDSELSDAG. HVOR ER I SØDE, OG DET VARMER MIG MEGET AT SÅ MANGE SENDER EN HILSEN OG ØNSKER TILLYKKE. 1000 TAK FOR DET!

Kh.
En bombetræt mor til 2 små søde piger,
Bianca på 2 år og Celina på 4 måneder.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

TbCp

Øv for en træls dag
Nej det er ikke lige sådan man ønske at fejre sit barns fødselsdag.
Håber i får en rigtig god dag på søndag!

Anmeld

25. september 2009

Vingummien

ej hvor øv altså.

Godt hun stadig er så lille, men hun var da heldig at få pizza

Endnu engang tillykke  med hende og håber i får en bedre søndag

Anmeld

25. september 2009

Bondepigen

Øv hvor træls. Men heldigvis ser hun glad ud alligevel. Og hun får da helt sikkert en god dag på søndag.

Anmeld

25. september 2009

NaFe

Åhh ha da... Godt a du kan se noget positivt i dagen selv om den slet ikke gik efter planen. men er sikker på a bianca har haft en god dag alligevel. Og mon ikke pizzaen gjorde dagen god..smiler...der skal heldig vis ik så meget til for a gøre sådan nogle små nogle glade... Og så håber jeg i får den bedste dag på søndag...

knuz natasja og feluca

Anmeld

25. september 2009

JustAnotherName

Tak skal I have piger.
Det bliver sikkert noget vi kommer til at smile af, at tænke tilbage på, en dag. Men mens vi bare sad i bilen og håbløst gloede ud på motorvejstrafikken, mens timerne gik, da var det ikke særligt underholdende.
Jeg er oerbevist om, at vi tager revanche på søndag, og får en pokkers god dag dér 

Kram fra Katrine og pigerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.