Absolut ingen tegn- hverken plukkeveer, slimprop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. marts 2016

Anonym trådstarter

Jeg er i dag 37+0 og med absolut ingen tegn på fødsels. Heller ingen tegn på kroppen forbereder sig. Jeg har ingen plukkeveer endnu, slimproppen er ikke gået. Kort sagt virker det ikke som om min krop forbereder sig, så jeg er bange for at gå over tid og evt blive sat i gang. Har I andre oplevet at kroppen ingen tegn viste, men pludselig gik i fødsel?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2016

modesty

Anonym skriver:

Jeg er i dag 37+0 og med absolut ingen tegn på fødsels. Heller ingen tegn på kroppen forbereder sig. Jeg har ingen plukkeveer endnu, slimproppen er ikke gået. Kort sagt virker det ikke som om min krop forbereder sig, så jeg er bange for at gå over tid og evt blive sat i gang. Har I andre oplevet at kroppen ingen tegn viste, men pludselig gik i fødsel?

Det er vel de fleste som ikke mærker nogen tegn? Det er i hvert fald på ingen måde unormalt.

Anmeld Citér

17. marts 2016

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det er vel de fleste som ikke mærker nogen tegn? Det er i hvert fald på ingen måde unormalt.

Hmm jeg hører de fleste har en del plukkeveer og snydeveer omkring dette tidspunkt

Anmeld Citér

17. marts 2016

Monski

Anonym skriver:

Første gang havde jeg ikke et eneste tegn før jeg vågnede med veer 

Anmeld Citér

18. marts 2016

Sedigfor

Jeg kunne ikke mærke plukkveerne og havde ingen tegn på fødsel, min slimprop gik først i uge 39 og igen i uge 41 hvor jeg fødte, plus en slim prop kan gå rigtig mange gange.

Anmeld Citér

18. marts 2016

Meyer

Profilbillede for Meyer
Monski skriver:

Første gang havde jeg ikke et eneste tegn før jeg vågnede med veer 

Det samme her

Anmeld Citér

18. marts 2016

lineog4

Har født 4 gange og har ingen tegn haft overhovedet, jo 3. Gang havde jeg en eller to gange hvor jeg troede det var opstart med regelmæssige plukveer. 

1. Gang vidste jeg ikke en gang hvad en plukveer var. Har aldrig oplever en skimprop der gik, plukveer der steg i antal eller noget andet og slet ikke i uge 37 - har så også født alle børn over termin. 

Jeg har derimod været frisk, drøner rundt mm. Helt frem til fødsel.

Anmeld Citér

18. marts 2016

klokkeblomsten85

Anonym skriver:

Godmorgen. 

Jeg mærkede ikke noget som helst op til mine 2 fødsler. Vandet gik begge gange. Første gang 38+ 4 og anden gang 38+2. 

Anmeld Citér

18. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Ingen tegn her heller - jeg er 37+6.

Tænker at det jo er meget normalt og at der jo nemt kan være et par uger endnu før kroppen giver lyd fra sig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.