2 drenge også En pige ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
11 svar
1 synes godt om
17. marts 2016

Anonym trådstarter

Man læser så meget ! 70 % på at hvis de to første er samme køn - er den 3 det os !! :-)

men læser jeg en læge der siger at der er 50/50 hver gang ! Uanset kønnene før :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2016

De3Guldklumper

Mine forældre fik mig og min søster og nr 3 var så min lillebror

jeg kender selv en som har fået 2 drenge og så en pige  

Anmeld Citér

17. marts 2016

Mullesmith

Anonym skriver:

Man læser så meget ! 70 % på at hvis de to første er samme køn - er den 3 det os !! :-)

men læser jeg en læge der siger at der er 50/50 hver gang ! Uanset kønnene før :-)

Tror det afhænger af mandens sæd hvad kønnet bliver, nogen mænd laver flest piger og andre laver drenge, vi har 4 drenge 

Anmeld Citér

18. marts 2016

lineog4

Den matematiske sandsynlighed er cirka 50/50 hver gang (ikke helt for der bliver født flere drenge). Men så er der laver statistisk på reelle tal og der viser det en sandsynlighed som er forhøjet for at få samme køb efter to af samme køn, og ja begrundelsen skal måske findes i mandens sædceller, i kvindens skedemiljø eller.... 

Men når det er sagt så har jeg efter to piger fået to drenge med samme mand, så vi lever op til den matematiske sandsynlighed 

Anmeld Citér

18. marts 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

jeg har 2 drenge og en pige.

Anmeld Citér

18. marts 2016

Soffy27

Jeg har lækre knægte og en pige i maven 

Anmeld Citér

18. marts 2016

Christine

Jeg har to drenge og så en pige. Uden at tænke mig om, kender jeg 4 par der har det samme. Men kender sikkert flere! Det er langt fra ualmindeligt.

Det med 70% er en skrøne.

I en amerikansk undersøgelse fandt man at det var ca 50/50 - dog med en lille smule større sandsynlighed for pige 3. gang hvis man havde to piger i forvejen, end for en dreng 3. gang hvis man havde to drenge.

Det er ca 50/50. Andet er i hvert fald ikke bevist!

Anmeld Citér

18. marts 2016

Christine

Christine skriver:

Jeg har to drenge og så en pige. Uden at tænke mig om, kender jeg 4 par der har det samme. Men kender sikkert flere! Det er langt fra ualmindeligt.

Det med 70% er en skrøne.

I en amerikansk undersøgelse fandt man at det var ca 50/50 - dog med en lille smule større sandsynlighed for pige 3. gang hvis man havde to piger i forvejen, end for en dreng 3. gang hvis man havde to drenge.

Det er ca 50/50. Andet er i hvert fald ikke bevist!

Haha måtte rette mig indlæg, da jeg havde fået skrevet "jeg har ti drenge og en pige"  Nok lidt i overkanten af hvad jeg kan overskue 

Anmeld Citér

18. marts 2016

Mom

Profilbillede for Mom

Vi har 2 drenge og en pige 

Anmeld Citér

18. marts 2016

Diosa85

Min moster har fået d/p/d

og har en veninde der har fået d/p/p

og en anden veninde der har d/d/d 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.