hvad kan vi give hende med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
4 svar
2 synes godt om
17. marts 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

min dejlige datter fylder to om en lille måneds tid, og så skal hun have noget med i dagplejen.

Dagplejemoren plejer at fejre børnene, og så har fødselsdagsbarnet noget lækkert med, som f.eks. boller, en lille kage, en lille is eller lignende... men jeg kan simpelt hen ikke finde på noget sjovt hun kan have med

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2016

Sujan

Ms.Sunshine skriver:

min dejlige datter fylder to om en lille måneds tid, og så skal hun have noget med i dagplejen.

Dagplejemoren plejer at fejre børnene, og så har fødselsdagsbarnet noget lækkert med, som f.eks. boller, en lille kage, en lille is eller lignende... men jeg kan simpelt hen ikke finde på noget sjovt hun kan have med

Da min datter blev 2 lavede vi hjemmelavede ROM kugler.. Det var et stort hit. Nemt at lave for dem og hun kunne selv vælge krymmel det skulle rulles i.. Hun bliver 4 snart og kan stadig huske det

Anmeld Citér

17. marts 2016

Junipige15

Min datter skal have en "pizza" med. 

Den består af en Skive vandmelon der udgør bunden, og så skærer jeg den i slices. Dem pynter jeg med blåbær(oliven) jordbærskiver(peperroni) og drysser med lidt kokosmel(ost) og bananskiver. 

Men man kan bruge alle slags frugt :-) 

Anmeld Citér

17. marts 2016

Lilott

Da min søn blev 1 år havde han boller og en frugtmand med. Da han blev 2 havde han boller med som var formet som bamsehoveder og en udhulet vandmelon fyldt med blandet frugt, hvor vi havde skåret den så der stod Elias på den ene side og 2 år på den anden side  

Han går så i vuggestue, så det er lidt flere børn der skulle være til

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. marts 2016

Benjamins'mor

Ms.Sunshine skriver:

Da min søn blev 3 gav vi chokolade kage med, den var lavet i en bamse form og så med glasur og krymmel. 

Min datter havde boller med da hun blev 2 i oktober, de må ikke have kage med i vuggestuen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.