Mega meget lyst til at teste.:/ tør ik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
10 svar
3 synes godt om
17. marts 2016

Anonym trådstarter

Jeg har meget lyst til at teste i morgen, når mine teste kommer. men er kun 3+1/2 .. har først rigtigt test dag onsdag eller torsdag?.. burde jeg bare vente.. ? det er ultra urgly teste jeg har købt. de kan måle ned til 10 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Ja, du bør vente, hvis du vil have et svar som du kan bruge til noget...

Anmeld Citér

17. marts 2016

Lisbeth1985

Vent!! Selvom det er svært:-)

Anmeld Citér

17. marts 2016

HVPigen

Jeg havde testet .. Altså du vil jo få din mens alligevel uanset om du ventede til nu eller om test dag , du kan jo ikke gøre så meget andet og håbe spirren bliver der hvis den er pos. 

Held og lykke 

Anmeld Citér

18. marts 2016

Anonym trådstarter

HVPigen skriver:

Jeg havde testet .. Altså du vil jo få din mens alligevel uanset om du ventede til nu eller om test dag , du kan jo ikke gøre så meget andet og håbe spirren bliver der hvis den er pos. 

Held og lykke 

testede, og der kom en ultra svag steg indenfor de 5 minutter. 

Anmeld Citér

19. marts 2016

VN

Anonym skriver:

testede, og der kom en ultra svag steg indenfor de 5 minutter. 

Ih hvor er det spændende!  Jeg står helt samme sted som dig, har testdag på tirsdag.. Men har sååå meget lyst til at teste 

krydser for at den svage streg bliver til en stærk lille bebs 

Anmeld Citér

19. marts 2016

Anonym trådstarter

VN skriver:

Ih hvor er det spændende!  Jeg står helt samme sted som dig, har testdag på tirsdag.. Men har sååå meget lyst til at teste 

krydser for at den svage streg bliver til en stærk lille bebs 

den blevet lidt tydeligere i dagmen ikke nok til min mobil vil tage et billede af den, så nu venter jeg bare på test dag .. 

for os begge, hvor længe har i forsøgt?

Anmeld Citér

19. marts 2016

VN

Anonym skriver:

den blevet lidt tydeligere i dagmen ikke nok til min mobil vil tage et billede af den, så nu venter jeg bare på test dag .. 

for os begge, hvor længe har i forsøgt?

Iiiih! Så er den nok god nok  hvor er det spænende! Havde du testdag tirsdag? 

Jeg tog også en test imorgen (dumme mig), men synes jeg kunne ane en "usynlig" streg.. Men men, det tæller nok ikke. Så venter også og ser om min mens bliver væk. 

Vi har ikke prøvet så længe, jeg mistede i januar, så efter det er vi gået helt amok  Hvad med jer? 

Anmeld Citér

19. marts 2016

Anonym trådstarter

VN skriver:

Iiiih! Så er den nok god nok  hvor er det spænende! Havde du testdag tirsdag? 

Jeg tog også en test imorgen (dumme mig), men synes jeg kunne ane en "usynlig" streg.. Men men, det tæller nok ikke. Så venter også og ser om min mens bliver væk. 

Vi har ikke prøvet så længe, jeg mistede i januar, så efter det er vi gået helt amok  Hvad med jer? 

har test dag onsdag/torsdag, så det meget tidligt jeg har testede.  

- Årh gør mig ondt at høre. vi startede i maj (bare sådan lidt for sjov skyld) blev så gravid, men tabte 7+2 i juni. siden da har vi kæmpet og kæmpet, men det viser sig jeg har pcos selvom jeg normalvægtigt. så vi er i behandling, fordi min ægløsning er stoppet med at ske.  

Anmeld Citér

19. marts 2016

VN

Anonym skriver:

har test dag onsdag/torsdag, så det meget tidligt jeg har testede.  

- Årh gør mig ondt at høre. vi startede i maj (bare sådan lidt for sjov skyld) blev så gravid, men tabte 7+2 i juni. siden da har vi kæmpet og kæmpet, men det viser sig jeg har pcos selvom jeg normalvægtigt. så vi er i behandling, fordi min ægløsning er stoppet med at ske.  

Jamen så ville jeg være håbefuld! En streg er en streg  og når det er så tidligt, så kan den umuligt være tydelig. Iiih! Jeg hepper på jer! 

Ja det er forfærdeligt! Men du kender det - synes næsten man bliver mere opsat på baby efter at miste  

Jeg skulle gerne få min mens tirsdag/onsdag, men er helt nervøs for der er noget galt med mig! Sidst kom den efter 22 dage, og nu på 25 dagen er der ingen tegn.. Det er så forvirrende 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.