Hvor meget liv i uge 37?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

913 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. marts 2016

Anonym trådstarter

Godaften Hvor aktive er jeres babyer omkring ug 37-38? Her bevæger baby sig en del gange om dagen. Det er dog ikke spark, men nærmere rullen rundt. Jeg læser om mange der bliver holdt vågne om natten pga så meget aktivitet i maven, hvilket sleeeeet ikkr er tilfældet her. Jeg kan derfor godt tænke om han ikke er aktiv nok?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2016

alenemor42

Der er ikke meget plads tilbage. Så længe du mærker liv dagligt er det fint 

Anmeld Citér

17. marts 2016

Stine1989

Jeg er aldrig blevet holdt vågen om natten - og er mest blevet sparket På tisse blæren alle gangene !  Og har de mest aktive børn idag trods de var ret stille i maven :-) bare du mærker purken hver dag ��

Anmeld Citér

17. marts 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Godaften Hvor aktive er jeres babyer omkring ug 37-38? Her bevæger baby sig en del gange om dagen. Det er dog ikke spark, men nærmere rullen rundt. Jeg læser om mange der bliver holdt vågne om natten pga så meget aktivitet i maven, hvilket sleeeeet ikkr er tilfældet her. Jeg kan derfor godt tænke om han ikke er aktiv nok?

Jeg blev ikke holdt vågen om natten nogen af gangene, og der er jo ikke plads til at sparke som sådan længere - så det er mere en venden rundt og dreje rundt.

Anmeld Citér

17. marts 2016

Sedigfor

Jeg blev kun holdt vågn af bækkenløsning. 

Fra uge 34 til jeg fødte mærkede jeg hende næsten ikke, men så længe du mærker liv hver dag så skal du ikke være bekymret (:

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.