Bp for pco?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. marts 2016

Anonym trådstarter

Jeg skal ha taget blodprøve imorgen tidligt men hvordan er det nu med faste, rygning og drikkelse? Er det 2 timer før man ikk må noget af ovenstående eller er det fra kl 22 aftnen før? Pft :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Jeg har aldrig modtaget påbud af den art - hverken ved blodprøver eller bloddonation....?

Anmeld Citér

17. marts 2016

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Jeg har aldrig modtaget påbud af den art - hverken ved blodprøver eller bloddonation....?

Underligt jeg så fik noget af vide men har måtte udskyde den 2 uger pga sygdom og nu kan jeg ikke huske præcist hvad lægen sagde:-(

Anmeld Citér

17. marts 2016

KissMeKissMeKissMe

Anonym skriver:

Jeg skal ha taget blodprøve imorgen tidligt men hvordan er det nu med faste, rygning og drikkelse? Er det 2 timer før man ikk må noget af ovenstående eller er det fra kl 22 aftnen før? Pft :-)

Ja, der er nogle af PCOS-blodprøverne, der skal tages efter man har været fastende. Jeg fik at vide, at jeg bare skulle komme uden at have spist morgenmad. Så kan man jo spise lige efter.

Anmeld Citér

17. marts 2016

striber

Jeg fik intet at vide, da jeg fik taget blodprøverne. Fik taget dem i sidste uge. Men det var så om morgenen, og havde ikke spist inden Måske meget heldigt så

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.