Ser man det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
3 svar
2 synes godt om
17. marts 2016

Kærlighediminmave

idag var dagen hvor min blødning skulle komme så vi kunne starte i ivf. Den har lagt ret stabil og starter altid med en lille plet i bindet om morgenen. Men tror i der er noget? 

Nej nej. Når man endelig gerne vil have sin blødning så pakker den sydfrugterne og skrider  har selvfølgelig også taget en g test i værste tilfælde men vidste godt den var negativ. 

Jeg venter da bare så.. No problem 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2016

123.

nullermand15 skriver:

idag var dagen hvor min blødning skulle komme så vi kunne starte i ivf. Den har lagt ret stabil og starter altid med en lille plet i bindet om morgenen. Men tror i der er noget? 

Nej nej. Når man endelig gerne vil have sin blødning så pakker den sydfrugterne og skrider  har selvfølgelig også taget en g test i værste tilfælde men vidste godt den var negativ. 

det så typisk! . - jeg gik også sidst og ventede på mens kom så jeg kunne tilmelde mig behandling. den var heldigvis kun en dag forsinket  

Anmeld Citér

17. marts 2016

KissMeKissMeKissMe

nullermand15 skriver:

Ej jeg er i præcis samme situation, haha  

Var sikker på at mens ville være der da jeg vågnede. Men nej, intet. 

Overvejer også at tage en test. Men den var negativ i forgårs. Så tvivler. 

Anmeld Citér

17. marts 2016

Kærlighediminmave

Utroligt som vores kroppe skal være på tværs  jeg krydser også fingre for den bare er forsinket en dag eller 2 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.