søger Overraskelses-ideer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Sjov skuespil er....

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

444 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. marts 2016

Anonym trådstarter

Hej alle sammen.

Vi (fem "børn") inviteret af vores forældre til deres sølvbryllup. Det skal foregå i Grækenland. Så de har simpelthen betalt ferie for os alle. Vi har alle børn sammen, koner og mænd- så det bliver en stor sammenkomst. 

Nu prøver jeg at komme op med et par ideer, til en overraskelse til vores forældre. Enten som skal være til festen eller en af de andre dage. 

har i nogen ideer? 

Det eneste jeg er kommet op med er en slags sjov komedie/skuespil, hvor to af os klæder os ud som mor og far, og får lidt grin ud af det. 

Er det en fuldstændig åndsvag ide? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Hej alle sammen.

Vi (fem "børn") inviteret af vores forældre til deres sølvbryllup. Det skal foregå i Grækenland. Så de har simpelthen betalt ferie for os alle. Vi har alle børn sammen, koner og mænd- så det bliver en stor sammenkomst. 

Nu prøver jeg at komme op med et par ideer, til en overraskelse til vores forældre. Enten som skal være til festen eller en af de andre dage. 

har i nogen ideer? 

Det eneste jeg er kommet op med er en slags sjov komedie/skuespil, hvor to af os klæder os ud som mor og far, og får lidt grin ud af det. 

Det kommer jo helt an på jeres forældre og hvad temaet i "stykket" skal være ... 

Vi gjorde det faktisk selv og spillede stykket om hvordan de havde mødt hinanden ... Det havde vi nemlig aldrig fået at vide - så vi stykkede det sammen af gæsternes fortællinger som vi fik lokket ud af gæsterne ved morgensangen ... Sjovt nok var det ikke helt den samme historie fra alle 

Anmeld Citér

17. marts 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

det kommer jo an på hvad jeres forældre er til. Men lyder som en sjov ide.

en anden ide kunne være et stort fælles billede af jer alle sammen. Jer børn og påhæng plus evt børnebørn.

Anmeld Citér

17. marts 2016

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Det kommer jo helt an på jeres forældre og hvad temaet i "stykket" skal være ... 

Vi gjorde det faktisk selv og spillede stykket om hvordan de havde mødt hinanden ... Det havde vi nemlig aldrig fået at vide - så vi stykkede det sammen af gæsternes fortællinger som vi fik lokket ud af gæsterne ved morgensangen ... Sjovt nok var det ikke helt den samme historie fra alle 

Vi er en familie der gør grin med hinanden hele tiden, og vi elsker det! så tænkte at vi kunne klæde os ud og simpelthen gøre lidt grin med dem... for et grin ud af det 

Anmeld Citér

17. marts 2016

Anonym trådstarter

hannetheis skriver:

det kommer jo an på hvad jeres forældre er til. Men lyder som en sjov ide.

en anden ide kunne være et stort fælles billede af jer alle sammen. Jer børn og påhæng plus evt børnebørn.

Super ide med fællesbillede.. sådan noget elsker de

Anmeld Citér

17. marts 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Vi er en familie der gør grin med hinanden hele tiden, og vi elsker det! så tænkte at vi kunne klæde os ud og simpelthen gøre lidt grin med dem... for et grin ud af det 

Hmm ... Jeg ville personligt ikke gøre grin med nogen men jeg går ud fra du kender din familie

Anmeld Citér

17. marts 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hej alle sammen.

har i nogen ideer? 

Lav en aftale med en restaurant, pynt op med danske flag og hvad der hører sig til, inklusiv billeder af sølvbrudeparret. Gå en aftentur, hvor i tilfældigt kommer forbi restauranten.... Vi gjorde noget lignende med mon svigermor for nogle år siden til hendes fødselsdag- hun elskede det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.