Hvad sker der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
11 svar
4 synes godt om
17. marts 2016

Yoggibear

Hejsa.

Jeg er gravid i 16 uge og rager alle mulige sygdomme til mig. Jeg føler aldrig jeg har været sp meget syg, som på det sidste. De sidste par dage har jeg skræntet  og troede oprindeligt det skyldtes stress.jeg har dog ondt i halsen og snottet. I dag da jeg vågnede, havde jeg ondt i kæbepartiet. Her lidt senere går min venstre arm ondt og jeg har en let trykken for brystet. Ved ikke om det er værd at nævne min kat bed mig i fingeren i tirsdags. Det er dog blevet behandlet med forskellige antiseptika. Er der nogen der har oplevet noget lignende? 

God dag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2016

sol_og_sommer_<3

Under graviditeten har din krop jo meget at arbejde med i forvejen, så du har måske bare svært ved at holde sygdommene væk  Måske tænker du også meget mere over nu hvor du er gravid end du ville have gjort før  det er jo klart du bekymrer dig, men ellers gå til lægen, du har måske brug for en fagperson at tale med for at føle dig mere rolig 

Anmeld Citér

17. marts 2016

Yoggibear

...<3... skriver:

Under graviditeten har din krop jo meget at arbejde med i forvejen, så du har måske bare svært ved at holde sygdommene væk  Måske tænker du også meget mere over nu hvor du er gravid end du ville have gjort før  det er jo klart du bekymrer dig, men ellers gå til lægen, du har måske brug for en fagperson at tale med for at føle dig mere rolig 

Tusind tak for svar. Jeg giver det lige lidt tid så må vi se om det bliver bedre ellers må jeg gribe om knoglen og ringe til en fagperson. 

Anmeld Citér

17. marts 2016

Rtjm05

Yoggibear skriver:

Hejsa.

Jeg er gravid i 16 uge og rager alle mulige sygdomme til mig. Jeg føler aldrig jeg har været sp meget syg, som på det sidste. De sidste par dage har jeg skræntet  og troede oprindeligt det skyldtes stress.jeg har dog ondt i halsen og snottet. I dag da jeg vågnede, havde jeg ondt i kæbepartiet. Her lidt senere går min venstre arm ondt og jeg har en let trykken for brystet. Ved ikke om det er værd at nævne min kat bed mig i fingeren i tirsdags. Det er dog blevet behandlet med forskellige antiseptika. Er der nogen der har oplevet noget lignende? 

God dag

Jeg er 19+2 og har faktisk ikke været rask siden jeg testede positiv, influenza symptomer, flere omgange af omgangssyge og flere gange blærebetændelse.....jeg har fået af vide at det er normalt at immunforsvaret bliver svagere når man er gravid 

Anmeld Citér

17. marts 2016

Super-Mom

Yoggibear skriver:

Hejsa.

God dag

Det samme her 

blev ramt hårdt af influenza i februar og har faktisk ikke været rigtig rask siden 

efter 3 ugers sygdom der kun blev værre fik jeg noget penicillin ved lægen og det hjalp, men da jeg stoppede med at tage det kom sygdommen retur efter kun 1 uge 

jeg går stadig og snotter og hoster  og har efterhånden indset at det nok forbliver sådan intil vejret bliver bedre eller til termin  er i uge 33 

Anmeld Citér

17. marts 2016

Risse

Yoggibear skriver:

Hejsa.

God dag

Som gravid nedsætter kroppen vist dit immunforsvar lidt, så kroppen ikke afstøder graviditeten. Så det er vist ikke unormalt at man er lettere modtagelig. Dog skal du være obs på om du har fået en stivkrampe de seneste 10-15 år med det kattebid. Og som andre skriver så sker der jo altså meget i kroppen.

Men masser af god bedring 

Anmeld Citér

17. marts 2016

Elgaard73

Jeg tror at ens immunsystem er lidt på overarbejde, når man er gravid.

Derudover så florere det bare meget sygdom i år. 

Jeg er IKKE gravid, og normalt ALDRIG syg, men bare her i 2016, har jeg været ramt af lungebetændelse (januar), Bihulebetændelse (februar) og har så også lige været ned med influenza. 

Anmeld Citér

17. marts 2016

Yoggibear

rikkeivalo skriver:

Jeg er 19+2 og har faktisk ikke været rask siden jeg testede positiv, influenza symptomer, flere omgange af omgangssyge og flere gange blærebetændelse.....jeg har fået af vide at det er normalt at immunforsvaret bliver svagere når man er gravid 

Øv øv øv. Jeg håber da snart tingene bliver bedre for dig. Det lyder bestemt ikke rart. 

Super, men det tager vi med så. Det hører jo med til oplevelsen. Det giver jo også logisk mening. 

Anmeld Citér

17. marts 2016

Yoggibear

Yoggibear skriver:

Øv øv øv. Jeg håber da snart tingene bliver bedre for dig. Det lyder bestemt ikke rart. 

Super, men det tager vi med så. Det hører jo med til oplevelsen. Det giver jo også logisk mening. 

Og god bedring.

Anmeld Citér

17. marts 2016

Yoggibear

Super-Mom skriver:

Det samme her 

blev ramt hårdt af influenza i februar og har faktisk ikke været rigtig rask siden 

efter 3 ugers sygdom der kun blev værre fik jeg noget penicillin ved lægen og det hjalp, men da jeg stoppede med at tage det kom sygdommen retur efter kun 1 uge 

jeg går stadig og snotter og hoster  og har efterhånden indset at det nok forbliver sådan intil vejret bliver bedre eller til termin  er i uge 33 

Øv nej dog. Det var da heller ikke rart. Jeg håber da ikke for dog at det fortsætter indtil da. 

Rigtig god bedring

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.