Hårvækst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

254 visninger
1 svar
0 synes godt om
17. marts 2016

Anonym trådstarter

Hej 

jeg er i dag 29.2 henne. Men udover de alm gener en graviditet bringer som strækmærkerne osv. Har jeg også fået en enorm hårvækst. På ben osv genere det mig ikke ( der barbere jeg bare lidt oftere) men jeg har også pludselig mange og store hår på maven.. Jeg syntes ærlig talt det er vildt pinligt og har ikke lyst til at vise manden maven.. Men er der noget at gøre?? Jeg ved jo at barbere jeg så vil hårerne jo blot blive grovere og grovere.. Men forsvinder de hvis jeg lader dem være eller er det bare noget jeg skal leve med ??

de kom på en uge så er nok lidt chokket.. Nogen der har prøvet det og som kan give et godt råd da det virkelig genere mig ???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej 

jeg er i dag 29.2 henne. Men udover de alm gener en graviditet bringer som strækmærkerne osv. Har jeg også fået en enorm hårvækst. På ben osv genere det mig ikke ( der barbere jeg bare lidt oftere) men jeg har også pludselig mange og store hår på maven.. Jeg syntes ærlig talt det er vildt pinligt og har ikke lyst til at vise manden maven.. Men er der noget at gøre?? Jeg ved jo at barbere jeg så vil hårerne jo blot blive grovere og grovere.. Men forsvinder de hvis jeg lader dem være eller er det bare noget jeg skal leve med ??

de kom på en uge så er nok lidt chokket.. Nogen der har prøvet det og som kan give et godt råd da det virkelig genere mig ???

For det første, så bliver hår altså ikke grovere af at blive barberet. Det passer ikke

Og så er det meget normalt for få hår på maven når man er gravid. 
Jeg barberede dem når jeg sådan lige følte for det. De forsvinder efter fødslen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.