blødnings forstyrrelser ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. marts 2016

CR

Hej alle sammen

Er der nogen af jer der har prøvet at bløde 3 uger i træk?

Jeg har nogen gange haft hvor jeg bløder hver 14. Dag men kun en uge af gangen. 

Så sidst kom det først normalt, så 15 dage efter kom det igen og har nu stået på i 3. Jeg er ved at blive lidt sindssyg. 

Jeg fik en hsg Ca en uge efter den 2. Mens, hvor jeg havde virkelig ondt. Men det et ovre igen men bløder stadig og har ikke infektion. Skal til en gyn efter påske, så jeg kan få en udredning igen igen igen. Hvis kroppen vare kunne blive normal, så jeg kan få lov til at tilmelde mig behandling, nu når de endelig har fået lavet gennemgang i mine æggeledere med den hsg.

Har fundet ud af at jeg får nogle cyster, ikke vand cyster, men med en andet indhold men ikke farlige.  Nogen der har cyster og får blødning  pga dem? 

Håber det er til at tyde. Blev en hel masse 

Jeg ser frem til at høre fra jer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2016

CR

21. marts 2016

CR

Så rundede jeg de 4 uger og det står stadig på

Nu må det gerne stoppe. Jeg er ved at blive sindssyg 

Anmeld Citér

21. marts 2016

MorTilN

Kender alt til din fustration,  jeg har snart blødt i 5 uger  og sidst blødte jeg i 3 uger - forbandet pcos

Anmeld Citér

21. marts 2016

CR

Viventerpådig skriver:

Kender alt til din fustration,  jeg har snart blødt i 5 uger  og sidst blødte jeg i 3 uger - forbandet pcos

Ja man bliver lidt tosset af det 

Jeg har bare ikke pcos, så jeg skal ind og tjekkes for 3 eller 4 gang igennem de sidste mange år  næste tirsdag. Så håber jeg de kan give et svar. 

Gab det er træls

Anmeld Citér

21. marts 2016

MorTilN

CR skriver:

Ja man bliver lidt tosset af det 

Jeg har bare ikke pcos, så jeg skal ind og tjekkes for 3 eller 4 gang igennem de sidste mange år  næste tirsdag. Så håber jeg de kan give et svar. 

Gab det er træls

Mon ikke, det tærre virkelig på en både fysisk og psykisk 

Det altid noget du ikke har pcos/pco det noget fanden har skabt i et raserianfald, jeg håber de finder ud af hvad der gør at du bløder så længe

Anmeld Citér

21. marts 2016

CR

Viventerpådig skriver:

Mon ikke, det tærre virkelig på en både fysisk og psykisk 

Det altid noget du ikke har pcos/pco det noget fanden har skabt i et raserianfald, jeg håber de finder ud af hvad der gør at du bløder så længe

Ja det er helt vildt 

Det må det være åh det håber jeg også 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.