Troede der var noget galt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.064 visninger
12 svar
32 synes godt om
16. marts 2016

grinny

Havde så dårlig en fornemmelse, så selvom vi skal på riget imorgen måtte vi købe os til en skanning i dag - lige nu..

Sikke dog det fineste hjerte der blinkede til os 

Nu er jeg rolig igen - mine udregninger siger 7+5, skanningen sagde 7+4 så det er jo så fint som det kan være 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2016

FrkHS

grinny skriver:

Havde så dårlig en fornemmelse, så selvom vi skal på riget imorgen måtte vi købe os til en skanning i dag - lige nu..

Sikke dog det fineste hjerte der blinkede til os 

Nu er jeg rolig igen - mine udregninger siger 7+5, skanningen sagde 7+4 så det er jo så fint som det kan være 

Godt du fik det tjekket og så et fint hjerte blinke.

Havde samme fornemmelse som dig 6+6 og selvom vi havde en tidlig scanning 7+2 kunne jeg bare ikke vente. Desværre var mine bange anelser rigtige. Intet hjerte der slog og et foster der var gået i stå

Jeg vil til enhver tid lytte til mine fornemmelser.

Anmeld Citér

16. marts 2016

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Jeg var til, jeg ved ikke hvor mange egenbetalte skanninger, da jeg var gravid, og jeg har ikke engang din forhistorie. Jeg synes, der er billige penge at skulle af med for at få ro i sindet. 

Dejligt, at alt er som det skal være. Det er den vildeste følelse at se det lille hjerte, der banker

Anmeld Citér

16. marts 2016

grinny

FrkHS skriver:

Godt du fik det tjekket og så et fint hjerte blinke.

Havde samme fornemmelse som dig 6+6 og selvom vi havde en tidlig scanning 7+2 kunne jeg bare ikke vente. Desværre var mine bange anelser rigtige. Intet hjerte der slog og et foster der var gået i stå

Jeg vil til enhver tid lytte til mine fornemmelser.

Man skal altid lytte til sine mavefornemmelser, det var også grunden til at vi tog på fødegangen da vi mistede vores søn, kun fordi jeg kunne mærke at noget var galt.

Heldigvis tog jeg fejl denne gang, men har også en skræk i livet på det punkt så bliver nok bare mere og hurtigere nervøs denne gang.

Er ked af at høre at i mistede 

Anmeld Citér

16. marts 2016

grinny

Morogbarn skriver:

Jeg var til, jeg ved ikke hvor mange egenbetalte skanninger, da jeg var gravid, og jeg har ikke engang din forhistorie. Jeg synes, der er billige penge at skulle af med for at få ro i sindet. 

Dejligt, at alt er som det skal være. Det er den vildeste følelse at se det lille hjerte, der banker

Tror også det er min forhistorie der giver mig lidt skræk og gør mig nervøs, men så er 400 kr godt givet ud for at jeg kan slappe af - sådan bliver det vel bare i denne graviditet 

Anmeld Citér

16. marts 2016

FrkHS

grinny skriver:

Man skal altid lytte til sine mavefornemmelser, det var også grunden til at vi tog på fødegangen da vi mistede vores søn, kun fordi jeg kunne mærke at noget var galt.

Heldigvis tog jeg fejl denne gang, men har også en skræk i livet på det punkt så bliver nok bare mere og hurtigere nervøs denne gang.

Er ked af at høre at i mistede 

Tror man, når man har mistet før eller er i behandling, generelt bare er langt mere angst og nervøs gennem graviditeten.

Havde kæmpet 1 1/2 år med 8 iui, 2 icsi og så en fryseoplægning, så det var en kæmpe glæde da det lykkedes. Venter nu på forhåbentlig at kunne komme igang igen.

Anmeld Citér

16. marts 2016

Loa

Skønt skønt!!! Stort tillykke!! Er bare SÅ stor en tryghed at se det

Anmeld Citér

16. marts 2016

grinny

FrkHS skriver:

Tror man, når man har mistet før eller er i behandling, generelt bare er langt mere angst og nervøs gennem graviditeten.

Havde kæmpet 1 1/2 år med 8 iui, 2 icsi og så en fryseoplægning, så det var en kæmpe glæde da det lykkedes. Venter nu på forhåbentlig at kunne komme igang igen.

Ja tror jeg også, men så må det jo bare være sådan de næste mange måneder.

Heldigvis skal jeg til en del skanninger pga af sidst 

Anmeld Citér

16. marts 2016

grinny

Loa skriver:

Skønt skønt!!! Stort tillykke!! Er bare SÅ stor en tryghed at se det

Kæmpe tryghed.

Blev overrasket over at hun faktisk kunne skanne uden på maven og samtidig kunne få lyd på hjertet 

Hun sagde at når hjertet slog i 7+ så er der 95% chance for en vellykket graviditet - så det regner vi med 

Anmeld Citér

16. marts 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Ihhhh hvor dejligt 

Jeg havde slet slet ikke kunne vente så længe som dig med at blive scannet  

Men godt du gjorde det, man skal følge sin fornemmelse, og så bare dejligt at der var fint hjerteblink.. TILLYKKE 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.