Forspil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.936 visninger
5 svar
3 synes godt om
16. marts 2016

hotman

Hvor mange af jer har forspil inden sex personligt synes jeg forspil er dejlig og hvorfor har i ikke forspil og hvorfor har i forspil.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2016

Newsence

Det svinger lidt.. Det kommer an på tid og sted. Elsker forspil og vi har det da fordi begge nyder både at blive forkælet og forkæle den anden. Og nogen gange så har bi det ikke enten fordi tiden ikke er til det eller stemningen bare mere er til lige på og hårdt..

så det er meget forskelligt 

Anmeld Citér

16. marts 2016

fo82

Newsence skriver:

Det svinger lidt.. Det kommer an på tid og sted. Elsker forspil og vi har det da fordi begge nyder både at blive forkælet og forkæle den anden. Og nogen gange så har bi det ikke enten fordi tiden ikke er til det eller stemningen bare mere er til lige på og hårdt..

så det er meget forskelligt 

Nemlig ;-)

en quickie over køkkenbordet indbyder ikke så meget til det store forspil 

Anmeld Citér

16. marts 2016

Bebsen

Næsten altid, men engang imellem skal det jo bare gå lidt hurtigt - som feks om morgenen 

Anmeld Citér

29. marts 2016

line.p

Elsker forspil, især efter at vi købte et spil til at spice det lidt op med :p 

https://dildo-priser.dk/sexspil-din-guide-fraekke-braetspil/

Men nogle gange, så skal der bare ikke være noget forspil, eller også har forspillet varet hele dagen, og været psykisk 

Anmeld Citér

7. december 2016

BSHJ

Forspil er det bedste, men mænderne falder desværre hurtigt fra. Det hjalp dog også helt vildt meget for vores parforhold at vi spicede det lidt op med en dildo!! Det skal prøves
Ellers har jeg også hørt om at man kan få sådan nogle "par-vibratorer"... Det tror jeg bliver vores næste tiltag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.