Hej med jer!
Jeg er gravid med vores 2. barn og er 10 uger henne, så det er skønt 
Jeg kan ikke lade vær med at få lidt dårlig samvittighed over at jeg ikke er lige så utålmodig og spændt som da vi ventede vores søn.
Det er ikke fordi at barnet ikke er ventet eller at jeg ikke glæder mig til at få et barn mere, men mit fokus er primært på vores søn og derfor spekulere jeg ikke så meget over graviditeten og vores nye lille liv.
Er det normalt at man kan forholde sig så forskelligt til sin graviditet? Er bare bekymret for om det også har betydning for alle de følelser som gerne skulle komme til vores kommende barn efter fødslen. Har en forventning om at man elsker sine børn lige meget, men bliver da helt nervøs for om det er sådan når jeg ikke føler den samme begejstring som under min første graviditet.
Har en veninde som var så glad på vores vegne, men kunne ikke forstå hvorfor jeg ikke var ved at gå ud af mit gode skind af begejstring. (Hun har selv 2 børn så går ud fra at hun var meget positiv under begge sine graviditeter selv)
Måske min store lykke for vores søn bare overskygger graviditeten da den ikke er så håndgribelig, det håber jeg for så skal kærligheden helt sikkert nok vokse enten senere i graviditeten eller ved mødet med det lille pus
Anmeld
Citér