Jeg har en mand der er meget væk. Han er soldat, så det inkluderer udsendelser engang i mellem. Derudover er der mange øvelser og kurser, så det er sjældent vi har en helt almindelig måned hvor han fx er hjemme hver dag.
Vi bor også langt fra al familie, og det har taget mig en del år at opbygge et godt netværk her. Jeg følte mig meget ensom i de første år, men jeg fortryder ikke idag.
Vi har - lige om lidt - to børn, og det er bare en alletiders indgangsbillet til at møde nogen med børn på samme alder, og måske endda fælles interesser og ståsted i livet.
Jeg har et helt almindeligt job, jeg vil faktisk gerne ned i tid for at få mere tid til børnene. Og selvom jeg drømmer om en lederstilling en dag, så er det bare slet ikke lige nu. Mine børn er kun små en gang, og jeg skal nok nå at udleve mine drømme også. I et forhold tager man hensyn til hinanden, og hvis du fx beder ham om at skære ned på rejseaktiviteten om 5 år, så du kan prioritere arbejdet, så skal i helt sikkert nok finde en løsning på det.

Anmeld
Citér