Æggestok for højt oppe ved ægudtagning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.004 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. marts 2016

sm mor

Hej

Jeg fik i dag taget 4 æg ud på venstre æggestok. Æggene på den højre æggestok kunne lægen desværre ikke tage ud, da den sad for højt, og der lå noget tarm foran. Det er 5. gang jeg får taget æg ud. De andre gange har lægen kunnet nå begge æggestokke, men nogle gange dog ikke alle æg. Jeg har fået lov at komme igen i morgen kl. 9.00 for at se, om æggestok og tarm ligger bedre. Er der nogen, som har prøvet noget lignende?, eller som har nogle råd til, hvad jeg kan gøre, for at få æggestokken ned og tarmen til at flytte sig?

Jeg håber på hurtige gode råd, da jeg allerede skal afsted igen i morgen tidlig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2016

Anonym

ikke ang det, men har prøvet til en alm scanning at den lagde foran så de ikke rigtigt kunne se den. det var fordi jeg var forstoppede. og dagen efter kunne de godt se begge to 

Anmeld Citér

15. marts 2016

sm mor

Tak for svar.

Jeg vil prøve at få tømt tarmen, dvs. jeg har spist frokost, men vil se, om jeg kan springe aftensmaden over og nøjes med drinks/smothies og the indtil i morgen tidlig. 

Anmeld Citér

16. marts 2016

sm mor

Det lykkedes i dag lægen også at nå den højre æggestok. jeg tænker, at det kan have hjulpet, at jeg ikke spiste aftensmad i går. Det mente lægen også. Hvis jeg igen skal have taget æg ud, vil jeg derfor springe aftensmaden over aftenen forinden, da mine æggestokke sidder meget højt.

1000 tak for hjælpen. 

Anmeld Citér

24. september 2016

Anonym

Hej 

Jeg har samme problem med en æggestok der kravler langt væk når der er ægudtagning... Jeg har dog ikke hørt det skulle være forstoppelse, men det er de en mulighed! 

Men jeg er meget nysgerrig på dit besøg hos lægen dagen efter, for æggene må jo være gået tabt i ægløsning, så hvorfor ville du se om lægen kunne nå æggestokken? 

Kh.

Anmeld Citér

24. september 2016

esioul

sm mor skriver:

Hej

Jeg fik i dag taget 4 æg ud på venstre æggestok. Æggene på den højre æggestok kunne lægen desværre ikke tage ud, da den sad for højt, og der lå noget tarm foran. Det er 5. gang jeg får taget æg ud. De andre gange har lægen kunnet nå begge æggestokke, men nogle gange dog ikke alle æg. Jeg har fået lov at komme igen i morgen kl. 9.00 for at se, om æggestok og tarm ligger bedre. Er der nogen, som har prøvet noget lignende?, eller som har nogle råd til, hvad jeg kan gøre, for at få æggestokken ned og tarmen til at flytte sig?

Jeg håber på hurtige gode råd, da jeg allerede skal afsted igen i morgen tidlig. 

Jeg prøvede en gang, hvor de ikke kunne nå den ene. Der stod 2 personer og trykkede mig på maven imens, så æggestokken flyttede sig. Det lykkedes til sidst

Anmeld Citér

24. september 2016

sm mor

Hej anonym

Jeg satsede på, at æggene stadig sad der, hvilket de gjorde. Jeg fik derfor taget yderligere æg ud, men blev desværre ikke gravid....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.