Finde faren via ugyldigt mobil nummer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.063 visninger
6 svar
5 synes godt om
14. marts 2016

Cindyli2605

Hej,

Jeg er blevet gravid med en fyr, som jeg har navn og mobilnummer på. Men han har skiftet mobilnummer.

Kan jeg give statsforvaltningen hans gammle nummer, og så kan de finde ham på det eller skal jeg ud og lede?

Mvh,

Cindy

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2016

VN

Cindyli2605 skriver:

Hej,

Jeg er blevet gravid med en fyr, som jeg har navn og mobilnummer på. Men han har skiftet mobilnummer.

Kan jeg give statsforvaltningen hans gammle nummer, og så kan de finde ham på det eller skal jeg ud og lede?

Mvh,

Cindy

Jeg er ikke sikker, men jeg tror at hvis du har hans fulde navn så kan de godt finde ham i systemet  har du hans adresse er det vel også en hjælp. De skal vel bruge fulde navn, adresse og cpr-nummer? 

Anmeld Citér

14. marts 2016

Newsence

Hvis du kun har navn og nr er det det du giver dem. Du kan jo ikke give dem oplysninger du ikke har. Du er dog forpligtet til at give alle de oplysninger du har om ham så de kan finde ham. 

Men ved han ikke du er gravid ville jeg nok forsøge at finde ham selv først så han ikke finder ud af det med et brev fra SF. Det højner ikke ligefrem samarbejdet fremover. 

Om de kan finde ham eller ej er ikke til at sige. Hvis han Eks har skiftet til taletidskort så er det så godt som umuligt.. 

Anmeld Citér

15. marts 2016

LilleLy

VN skriver:

Jeg er ikke sikker, men jeg tror at hvis du har hans fulde navn så kan de godt finde ham i systemet  har du hans adresse er det vel også en hjælp. De skal vel bruge fulde navn, adresse og cpr-nummer? 

Men hvis hun allerede havde hans adresse, så ville hun jo ikke have behov for hjælp til at finde ham? 

Anmeld Citér

15. marts 2016

Elgaard73

Om de kan finde ham via et gammelt tlf nr, afhænger jo lidt af om det var et taletidskort, eller om nummeret var registret i hans navn. Er det sidste tilfældet, vil jeg tro at SF kan opspore ham, via teleselskabet. Jeg tænker at de på en eller anden måde kan se hvem der har haft nummeret bagudrettet. 

Men giv dem alt hvad du overhovedet har af oplysninger på ham. Selv den mindste lille ting kan hjælpe.

Anmeld Citér

15. marts 2016

Risse

Cindyli2605 skriver:

Hej,

Mvh,

Cindy

Har han ikke en facebook du kan finde? Så kan du kontakte ham der og selv fortælle ham at du er gravid, for som andre siger, så højner det nok ikke chancerne for et godt samarbejde hvis du ikke har forsøgt selv først 

Anmeld Citér

15. marts 2016

Sedigfor

Skriv nummeret på krak og se om du ikke selv kan finde ham og så fortælle du er blevet gravid og dernæst sf

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.