komodo skriver:
ja som overskriften siger, hvor meget deltager jeres partner??...
Min kæreste er blevet totalt skruk, han beregner ægløsninger og tjekker testene efter for at følge med i hvor tydelig stregerne bliver, det er ikke mit første barn, men det er mit første med ham her, men har aldrig oplevet en mand der er så interesseret i processen op til graviditet, og jeg elsker det, føler mig slet ikke alene om det denne her gang 
men er hans adfærd normal??
Jeg registrere først hans interesse da han huskede mig på at den 15 er det "æggetid" 
Dejligt med sådan en mand 
Herhjemme er han meget engageret men på en mere diskret måde; han spørger ind og tjekkede mine tests efter, hvis jeg bad ham om det, men ville heller ikke gøre det for meget til et projekt. Men han kom dog tit hjem og fortæller at han har siddet og tænkt over et eller andet i forbindelse med når jeg enten blev gravid eller vi havde fået et barn, hvilket bare var SÅ hyggeligt og så gik han hurtigt i gang med at bygge rede
Vi endte desværre i behandling, men der har han været med til hvert eneste møde, hver eneste lille skanning og været den der stak mig hver dag. Det var VORES 'projekt' og ikke mit - og det er bare skønt! Det har virkelig fået os tættere sammen, og føler mig også meget tryg ved at det er ham der skal være far til mit barn, for han har virkelig været engageret og med i det her!
Så ja, han er meget engageret føler jeg i hvert fald, og ville heller ikke have et barn med en der ikke var
Nu går vi og venter spændt på at møde vores første barn til september 
Anmeld
Citér