Hvor deltagende er jeres partner i PB??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
12 svar
4 synes godt om
14. marts 2016

komodo

ja som overskriften siger, hvor meget deltager jeres partner??...

Min kæreste er blevet totalt skruk, han beregner ægløsninger og tjekker testene efter for at følge med i hvor tydelig stregerne bliver, det er ikke mit første barn, men det er mit første med ham her, men har aldrig oplevet en mand der er så interesseret i processen op til graviditet, og jeg elsker det, føler mig slet ikke alene om det denne her gang  men er hans adfærd normal??  Jeg registrere først hans interesse da han huskede mig på at den 15 er det "æggetid" 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Vi er fælles om at få børn - og deler derfor interessen i "projektet" (frygteligt ord i øvrigt?) ligeligt.

Jeg tror at jeg tager det lidt for givet - og ville ikke lave børn med en mand, der ikke engagerede sig på lige fod med mig....

Anmeld Citér

14. marts 2016

komodo

Jeg har bare slet ikke oplevet det sådan her før, der er engagementet først sparket ind når der var gevinst ...

Har hele tiden tænkt at han er min anden halvdel og min soulmate, men det her bekræfter mig da kun endnu mere 

Anmeld Citér

14. marts 2016

Liv_86

Min kæreste følger også med og spørger også hvornår jeg har ÆL. Jeg tager ikke test så ved ikke om han også ville tjekke dem. 

Jeg synes det er dejligt når han kommer og spørger om vi skal lave baby

Anmeld Citér

14. marts 2016

komodo

Ja det er jo en anden gevinst ved baby missionen (bedre ord? ) , en masse dejlig sex som jo bestemt også knytter sammen, iiiihhh hvor jeg glæder mig til forhåbentlig snart at kunne opfylde hans højeste ønske, han er en fantastisk stedfar for mine børn og kunne ikke forestille mig en bedre mand at få min sidste med 

Anmeld Citér

14. marts 2016

123.

komodo skriver:

Min kæreste er blevet totalt skruk, han beregner ægløsninger og tjekker testene efter for at følge med i hvor tydelig stregerne bliver, det er ikke mit første barn, men det er mit første med ham her, men har aldrig oplevet en mand der er så interesseret i processen op til graviditet, og jeg elsker det, føler mig slet ikke alene om det denne her gang  men er hans adfærd normal??  Jeg registrere først hans interesse da han huskede mig på at den 15 er det "æggetid" 

sådan er min mand også

Anmeld Citér

14. marts 2016

komodo

Newgirl. skriver:

sådan er min mand også

Århhh de skønne mænd, det er fantastisk at have en at dele spændingen med ...

læste lige ordet hjemmerul i din signatur, hvad betyder det? 

Anmeld Citér

15. marts 2016

123.

komodo skriver:

Århhh de skønne mænd, det er fantastisk at have en at dele spændingen med ...

læste lige ordet hjemmerul i din signatur, hvad betyder det? 

det vil sige vi får hormoner og ægløsning sprøjten og skal klare det hjemme ��

Anmeld Citér

15. marts 2016

komodo

Newgirl. skriver:

det vil sige vi får hormoner og ægløsning sprøjten og skal klare det hjemme ��

Okay, på den måde... Krydser fingre for jer 

Anmeld Citér

15. marts 2016

Risse

komodo skriver:

Dejligt med sådan en mand 

Herhjemme er han meget engageret men på en mere diskret måde; han spørger ind og tjekkede mine tests efter, hvis jeg bad ham om det, men ville heller ikke gøre det for meget til et projekt. Men han kom dog tit hjem og fortæller at han har siddet og tænkt over et eller andet i forbindelse med når jeg enten blev gravid eller vi havde fået et barn, hvilket bare var SÅ hyggeligt og så gik han hurtigt i gang med at bygge rede  

Vi endte desværre i behandling, men der har han været med til hvert eneste møde, hver eneste lille skanning og været den der stak mig hver dag. Det var VORES 'projekt' og ikke mit - og det er bare skønt! Det har virkelig fået os tættere sammen, og føler mig også meget tryg ved at det er ham der skal være far til mit barn, for han har virkelig været engageret og med i det her!

Så ja, han er meget engageret føler jeg i hvert fald, og ville heller ikke have et barn med en der ikke var  Nu går vi og venter spændt på at møde vores første barn til september 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.