Tøj til to konfirmationer ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
10 svar
2 synes godt om
14. marts 2016

Anonym trådstarter

vi skal til konfirmation to gange med en weekend mellemrum. 

Det er min mands kusiner der skal konfirmeres. ( de er også kusiner med hinanden ) jeg er ved at bestille nyt pænt tøj til os alle. 

Kan vi godt tillade os og komme i der samme tøj til begge konfirmationer ?? 

Synes det dyrt og skal uf og spendere to sæt tøj til hver mand

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2016

Kløver

Anonym skriver:

Det er min mands kusiner der skal konfirmeres. ( de er også kusiner med hinanden ) jeg er ved at bestille nyt pænt tøj til os alle. 

Det havde jeg gjort, havde ikke købt flere sæt, så længe man bare er pæn og præsentabel  

Anmeld Citér

14. marts 2016

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Det havde jeg gjort, havde ikke købt flere sæt, så længe man bare er pæn og præsentabel  

Det var godt ❤️�� Tak for svar så skal jeg ikke tænke mere over det :-) bliver bare så halv peberet med pæn kjole og skjorter til alle drengene ��

Anmeld Citér

14. marts 2016

Kløver

Anonym skriver:

Det var godt ❤️�� Tak for svar så skal jeg ikke tænke mere over det :-) bliver bare så halv peberet med pæn kjole og skjorter til alle drengene ��

Her har jeg 4 børn så ville også blive ret pebret. Min mand har et par pæne sæt han varierer imellem og jeg har oftere udskiftning da de samme sæt også bruges til fødselsdage osv. Vi skal til konfirmation i april, dog uden børn, men der har jeg bare købt noget i Føtex man kan sagtens være pæn uden det skal være overdådigt og fokus er jo alligevel på konfirmanderne  

alternativt kan du jo købe en ensfarvet kjole og bruge forskellig bolero/tørklæde til og måske genbruge noget fra skabet  

Anmeld Citér

14. marts 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

det havde jeg gjort.

evt kan du tviste drengenes tøj med et par andre bukser. Mon ikke de har nogle pæne der kan bruges.

Anmeld Citér

14. marts 2016

serinasmor

Jeg tror jeg ville gå efter noget der kan blandes / Styles på forskellige måder 

Fx til dig 1 kjole - 2 forskellige cardigans (som kan bruges til alt muligt andet i hverdagen) - den ene dag med tørklæde den anden med halskæde   

Eller 1 blazer og 2 meget forskellige toppe til under .. (eller 1 T-shirt 1 skjorte ) en dag med bukser - en dag med nederdel 

Der er ingen der siger du skal være i nyt fra top til tå bland hvad du har i skabet med en eller flere nye ting

Til drengene: skjorte måske med butterfly til den ene dag - samme skjorte men med T-shirt under til næste ... Bukser fra skabet (uden græspletter er at foretrække

Til manden : jakkesæt fra skabet med hvid skjorte - evt slips den ene dag og butterfly den anden 

Anmeld Citér

14. marts 2016

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Her har jeg 4 børn så ville også blive ret pebret. Min mand har et par pæne sæt han varierer imellem og jeg har oftere udskiftning da de samme sæt også bruges til fødselsdage osv. Vi skal til konfirmation i april, dog uden børn, men der har jeg bare købt noget i Føtex man kan sagtens være pæn uden det skal være overdådigt og fokus er jo alligevel på konfirmanderne  

alternativt kan du jo købe en ensfarvet kjole og bruge forskellig bolero/tørklæde til og måske genbruge noget fra skabet  

Mine børn er så små at vi desværre ikke har så fint tøj i skabene ( skjorter feks ) og jeg har købt det hele i hm, det blev alligevel 2000k

regnee med min mand kan skifte mellem pæn skjorter osv men jeg selv er høj gravid og med ærmer ( så der vil jeg slet ikk ku ha en cardigan på ) Og sveder som en stukken gris allerede her i marts måned ���� 

mine  drenge har pænt tøj men ikke skjorter og flotte bukser. Den mindste er 9 mdr så det mest hel dragter og har hun endelig fundet et sæt som matcher storebror på 3 

Anmeld Citér

14. marts 2016

Loa

Selvfølgelig - brug da det samme igen. 

Det er jo konfirmanderne der handler om, og hvis nogen overhovedet lægger mærke til jeres tøj er det samme og ydermere skulle have den frækhed at kommentere det, så er det saftsuseme dem der har et problem.

Anmeld Citér

14. marts 2016

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Selvfølgelig - brug da det samme igen. 

Det er jo konfirmanderne der handler om, og hvis nogen overhovedet lægger mærke til jeres tøj er det samme og ydermere skulle have den frækhed at kommentere det, så er det saftsuseme dem der har et problem.

Hvor er Du sød ���� du har så ret ��

Anmeld Citér

14. marts 2016

Kløver

Anonym skriver:

Mine børn er så små at vi desværre ikke har så fint tøj i skabene ( skjorter feks ) og jeg har købt det hele i hm, det blev alligevel 2000k

regnee med min mand kan skifte mellem pæn skjorter osv men jeg selv er høj gravid og med ærmer ( så der vil jeg slet ikk ku ha en cardigan på ) Og sveder som en stukken gris allerede her i marts måned ���� 

mine  drenge har pænt tøj men ikke skjorter og flotte bukser. Den mindste er 9 mdr så det mest hel dragter og har hun endelig fundet et sæt som matcher storebror på 3 

Nu mente jeg til dig og manden havde bestemt ikke købt jakkesæt, med mindre jeg kunne finde det billigt på eBay/amazon  

havde nok brugt cowboybukser eller pæne bukser som også kan bruges til hverdag og så en billig skjorte h&m har også fine kjoler 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.