på den igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. september 2009

oo

puha, lige nu har jeg den der "det hele fosser ud af mig" følelse i underlivet, så jeg tror måske min mens cyklus er tilbage på de 28 dage...eller æh...26? jeg har haft en cyklus på præcis 28 dage siden jeg var 9. efter operationen blev den til 30, og nu er min mens så småt ved at starte og vi er ...bumbum...på dag 26. interessant!

måske skal jeg ringe og melde mig til ny behandling mange dage før min egentlige testdag...syret!

For vi har nemlig besluttet at tage en tur mere i karussellen...jep! jeg var møghamrende ked af det igår morges og igår dag, men da Søren kom hjem havde jeg det egentlig meget godt og idag har jeg været i højt humør. overraskende men også temmelig dejligt, at følelserne ikke flagrer rundt. så gik vi en lang tur i skoven og debatterede lidt frem og tilbage og så blev vi enige om, at ja, vi kører sgu en tur mere - why not?! så rammer inseminationsdagen i oktober også omkring Carlas fødselsdag og det kan da vist kun give held

jeg håber ikke I er trætte af at krydse fingre for min skyld (hvis det en dag lykkes, så bager jeg verdens største smovsekage og invitere jer ALLESAMMEN på besøg!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

anna-jonas

En rose til dig, søde.

Anmeld

24. september 2009

Ni-ko-li-ne

24. september 2009

TbCp

Jeg sætter Carsten og Liva igang med også at krydse fingre.
Det skal skisme lykkes for jer!
Og vil glæde mig til kagen  

Anmeld

24. september 2009

NaFe

Dejligt a høre a du har haft en god dag, og a i sammen har besluttet a tage en tur mere...vil også krydse alt hva jeg kan for a det skal lykkedes...dælme om i ikke snart fortjener a få en gevinst....

Anmeld

25. september 2009

Klumpe-dumpe

Dejligt at humøret er kommet tilbage

Jeg LOVEr at få helt styr på stedssansen inden næste gang og så  jeg også.

Og jeg tror jeg kan tale på alles vegne alle når jeg siger NEJ vi bliver ALDRIG trætte af at  for jer.

Anmeld

25. september 2009

Bondepigen

Krydser og krydser så meget det skal være. Håber det lykkes denne gang.

Anmeld

25. september 2009

Barbamama

ja nu MÅ den da snart være der

Anmeld

25. september 2009

Dictes mor

Jeg tror, at jeg kan tale på alles vejne, når jeg siger, at vi vist aldrig bliver trætte af at krydse fingrene for jer.

Jeg er glad for, at humøret er kommet lidt op igen, og at I begge er klar på en tur mere, det er bare så dejligt, at I ikke helt har mistet modet. Er det så sidste inseminations forsøg?

Anmeld

25. september 2009

oo

Majastina skriver:

Jeg tror, at jeg kan tale på alles vejne, når jeg siger, at vi vist aldrig bliver trætte af at krydse fingrene for jer.

Jeg er glad for, at humøret er kommet lidt op igen, og at I begge er klar på en tur mere, det er bare så dejligt, at I ikke helt har mistet modet. Er det så sidste inseminations forsøg?

nej det tror jeg ikke...eller vi har ikke talt med lægen om hvornår vi skulle stoppe og gå videre, men vi vil meget gerne fortsætte med inseminationsforsøg så længe som muligt og hun mener jo det kan lykkes for os med det.
det hænger jo også sammen med, at Lisbeth2910 herinde har fortalt mig, at hvis man kan blive gravid ved insemination, så kan man få andet barn "på statens regning" også, og det vil vi jo gerne - hvis det lykkedes!

men jeg har stadig bare sådan noget fnidderfnadder blødning, så jeg er ikke meldt til endnu. men hold nu op hvor følte vi os dumme da vi stod i føtex og brugte 50 kroner på en graviditetstest idag  men jeg SKAL jo teste når jeg er tilknyttet klinikken, det føles bare enormt åndssvagt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.