Jeg søger gode råd igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. marts 2016

grinny

Piger jeg bliver sindsyg 

Hvis jeg går rundt kaster jeg op, hvis jeg sidder har jeg kvalme og det eneste jeg kan er at ligge og så har jeg ikke kvalme.

Jeg har prøvet at spise forskellige ting, intet hjælper. Har drukket forskellige ting, intet hjælper.

I må komme med et godt råd? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2016

CutieKiwi

Sea bands hjælper mig de kvalme dage 

Anmeld Citér

14. marts 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
grinny skriver:

Piger jeg bliver sindsyg 

Hvis jeg går rundt kaster jeg op, hvis jeg sidder har jeg kvalme og det eneste jeg kan er at ligge og så har jeg ikke kvalme.

Jeg har prøvet at spise forskellige ting, intet hjælper. Har drukket forskellige ting, intet hjælper.

Sea band hjalp også rigtig meget. Jeg var, som dig, fuldstændig nedlagt af kvalme og kunne ingenting. Seaband tog ikke hele kvalmen, gjorde den udholdelig så jeg kunne klare at gå i skole igen. Og jeg ikke kastede op hele tiden. - Jeg kastede stadig op, men kun 3-4 gange om dagen

Anmeld Citér

14. marts 2016

Super-Mom

grinny skriver:

Piger jeg bliver sindsyg 

Har hørt at ingefær skulle være godt mod kvalmen men ved ikke om det virker 

ellers ved jeg at man kan få nogle kvalmestillende piller hos lægen hvis det er rigtig slemt.. 

God bedring 

Anmeld Citér

14. marts 2016

LLT.

Med den første havde jeg ikke hørt om seaband, men der levede jeg de første 20 uger af toastbrød med smør og kærnemælk, kunne ikke få andet ned, med nr 2 og 3 var seaband guld værd 

Anmeld Citér

14. marts 2016

Meyer

Profilbillede for Meyer

Følger med dig. Mine første to graviditet var mangen til din. Jeg prøvede alt fra kost råd til

akupunktur, intet hjalp. Min tredje graviditet startet som de foregående. Havde fået ny læge, som forslog at leve på totalt mælkefri diæt. Det hjalp fra dag ét.

Anmeld Citér

14. marts 2016

elskeratværemor

Ved ikk om det hjælper mod graviditets kvalme men når jeg har kvalme, laver jeg et glas med yoghurt natural, putter salt i og til sidst vand, og rører og drikker:-) her tager det kvalmen efter Max 30 min :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.