Berlin med baby - hvad skal man opleve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.985 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. marts 2016

Hullahop92

Hej med jer! 

Min mand og jeg planlægger at tage en forårstur til Berlin i maj med vores søn, der på det tidspunkt vil være 7 mdr. 

Vi har styr på alt med transport (bil+færge) og hotel (lejlighedshotel i området omkring Hauptbahnhof), men jeg vil meget gerne have nogle gode rejsetips fra jer, der har været i Berlin med mindre børn. 

Hvad er godt/skidt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2016

Hullahop92

Slet ingen? 

Anmeld Citér

15. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Skøn by - også til småfolk. Det får I ingen problemer med, det er så nemt som at være hjemme i Danmark. De fleste behov til baby kan desuden dækkes hos Rosmann (forvokset Matas) som findes på hvert gadehjørne.

Hvor skal I bo og hvad er I til? Skal i på museer - så vil jeg anbefale det nye SS-museum eller det tekniske museum. Skal I på kanalrundfart, så stå på ved Alexander Platz eller Hovedbanen, alt efter hvor I bor. Jeres baby er nok for lille til at have holdninger til hvad I foretager jer - ud over at det skal være med god tid og dejlige pauser - spis en bid mad på græsset i én af de mange parker - eller tag en slapper ved at lade bus 100 eller 200 fragte jer igennem byen forbi mange af de store seværdigheder i både Øst og Vest

God tur! 

Anmeld Citér

15. marts 2016

Lunae

Hullahop92 skriver:

Hej med jer! 

Min mand og jeg planlægger at tage en forårstur til Berlin i maj med vores søn, der på det tidspunkt vil være 7 mdr. 

Vi har styr på alt med transport (bil+færge) og hotel (lejlighedshotel i området omkring Hauptbahnhof), men jeg vil meget gerne have nogle gode rejsetips fra jer, der har været i Berlin med mindre børn. 

Hvad er godt/skidt? 

Vi har været i Berlin med vores datter, da hun var 5 uger gammel og igen 2 år. Vi gik på legepladser, strøgtur, i parker, zoologisk have osv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.