Kvote 2 ansøgning - dokumentation for barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. marts 2016

Pikku Myy

Sidder i næsten sidste øjeblik og udfylder ansøgning. Jeg ved ikke helt hvordan jeg har misset det, men man kan åbenbart angive barsel sammen med erhvervserfaring. Er der nogen der har et forslag til hvad jeg kan vedlægge som dokumentation? Jeg var studerende, så jeg har ikke haft en traditionel barsel med udfyldte papirer ...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2016

Pikku Myy

Pikku Myy skriver:

Sidder i næsten sidste øjeblik og udfylder ansøgning. Jeg ved ikke helt hvordan jeg har misset det, men man kan åbenbart angive barsel sammen med erhvervserfaring. Er der nogen der har et forslag til hvad jeg kan vedlægge som dokumentation? Jeg var studerende, så jeg har ikke haft en traditionel barsel med udfyldte papirer ...

Jeg har fundet svar

Anmeld Citér

14. marts 2016

Anonym

Pikku Myy skriver:

Pis, jeg vidste bare jeg havde overset noget.. Dokumentation på min barsel.... Øv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.