blowjob trix

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.336 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. marts 2016

Kay

i anledning af "bøf og blowjob" dag i dg... som i øvrigt her hjemme hos os bliver fejret lige så lidt som valentines dag  tænker jeg om vi ikke skal dele vores bedste blowjob trix

hvad er dine bedste blowjob trix? en bestemt måde at bruge tungen på? eller måske en kombination af ting du gør samtidig?

det er selvfølgelig tilladt at være anonym  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2016

Anonym

Tja der er nok flere men en sikker vinder hos min mand er at lade tungen glide nede fra bollerne ( ikke på bollerne men lige der hvor de ender) og langsomt op til spidsen og så derefter langsomt at lade hele p*kken komme ind i munden og gerne så langt ned som muligt.

Generelt kan min mand godt li de mere langsomme bevægelser og at man leger med den. Det er 1000 gange bedre end bare lave de klassiske hurtige bevægelser.  Og har det jo på samme måde når han skal forkæle mig Vil da gerne have han tager sig god tid ) 

Anmeld Citér

14. marts 2016

Anonym

Masser af spyt...

Anmeld Citér

14. marts 2016

Anonym

Spyt... Så det gurgler i hele mundtøjet.. Min kæreste elsker at han må holde en hånd på mit hoved, og bestemme farten. Det er sgu frækt. 

Det område fra bollerne og over til r*ven er så pirligt, så jeg lader fingeren køre ned over pikken, nusse bollerne og lade fingeren køre ned på det lille stykke. Han dirre af erektion... 

Anmeld Citér

14. marts 2016

Kay

der må være flere med gode trix

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.